Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Att den är mjuk och är böjd bak också.hsand sa:aha... det stavades fujative inte fujaktive som första personen skrev. när ni skrev att det bara ska användas i parker, vad är det som gör en skida till parkskida?
Nej dom skiljer inte sig så mycket mer än att madtrix jojo är en junior skida...hsand sa:jojo okey. men om du jämför med skidan jag hade förut. head matrix jojo 145 cm. den tyckte jag funkade bra i vanlig pist. skiljer sig den skidan mkt från fujative?
Bättre skulle jag säga. Nu har de även installerat nitar i tail och nose som på P.E, dock bara en på varje.hsand sa:fujative 06/07 kostar 229 euro på conrad. är dom lika bra som 05/06?
173Monis sa:hur lång är du?
om du är 173 och väger 73 så tacker jag du ska ta 160-170cmhsand sa:173Monis sa:hur lång är du?
Jag köpte Fujative 06/07 från Conrad och jag valde LOOK PX12 Jib bindningen.hsand sa:om jag ska köpa fujative vilken bindning ska jag köpa till när man köper ett freeride set? kolla in sport conrad och säg vilken som är billig men ändå bra.
öh... när jag trycker på freeride sets och sen hittar fram k2 fujative då står det [ Bitte wählen Sie eine passende Bindung >> ]... och sen står det olika priser när jag trycker där.... jag är inte döbra på tyska direktOwetZ sa:Jag köpte Fujative 06/07 från Conrad och jag valde LOOK PX12 Jib bindningen.hsand sa:om jag ska köpa fujative vilken bindning ska jag köpa till när man köper ett freeride set? kolla in sport conrad och säg vilken som är billig men ändå bra.
Edit; Alla sets på Conrad blir lika billiga vilken bindning du än väljer. det står europriset inkl. bindning "Please choose a binding"
nej tackHenrik_koivisto sa:Har ett par head mojo liggandes till salu, 167 cm långa för en ringa slant om det är intressant..
kan du länka adressen till där man köper ett set med bindning på sport-conrad med skidan du nämnde!myrshlok sa:glömde att skariva att jag tror
nothing but trouble 165 skulle bli perfekt
mellan 2000-3000 på sportconrad