Vilken typ av bräda uppskattar du/vill du ha?

Beefalainen

Ny medlem
Hej!
Vi är ett gäng studenter som gör en marknadsundersökning om vilken bräda som skulle sälja bäst.
Klicka på länken och fyll i den korta enkäten. Seriositet uppskattas! Tack!

http://gathering.itm.mh.se/~stefan/example.survey

MvH
Gabriel Andersson
Fredrik Andersson
Fredrik Assarsson
Niklas Hedlund
Stefan Moss
Sportstech 1, Mittuniversitet, Östersund

Nu ska felen vara åtgärdade. Skulle det vara något som krånglar igen är vi tacksamma om ni talar om det men det behövs inte fler än ett påpekande om samma sak. Tusen tack för erat deltagande.

Försökte verkligen vara seriös. Men när jag bara fick ange numeriska värden i svarsfälten blev det svårt. Men jag har i alla fall svarat 42 på en fråga vilket alltid måste anses som ett högt seriöst svar!

;-) / MM

Är ni studenter på mellanstadiet? Formuläret fungerar inte. Ni har skrivit fel. Och formuläret är utformat så
att ni knappast får någon användbar information... Gör om, gör rätt!

Svar till alla:
Ber om ursäkt för de felen i första utkastet. Ska ändra på detta under morgondagen så man kan svara med annat än siffror och ange flera alternativ där det kan behövas.

Svar till Piraten:
Nej! Vi går inte på mellanstadiet. Däremot åker vi mer skidor och bräda än vi sitter framför datorn och klankar ner på folk som är datanewbies. Dessutom är formuläret utformat så att vi får ut den information som vi är ute efter.

MvH
G.A, F.A, F.A, N.H & S.M

Nä det där var väl inte så lyckat. Trodde att det var min dumburk som jävlades förut men nu så verkar ju samma sak ha hänt alla.
Bakläxa grabbar!

// Holmström

men om ni nu är så seriösa så kanske ni ska låta bli att förolämpa seriösa skidåkare som känner sig kränkta över att ni tror att man bryr sig om utseendet på sina skidor (med tre frågor dessutom !!!) ni ställer inte i närheten så många frågor om vilken typ av åkegenskaper man är ute efter , var står det nåt om fartstabilitet t ex????? jag förstår inte heller hur ni kan påstå att ni får ut den info ni vill ha av formuläret, jag skulle aldrig köpa en skida av någon som ställt de frågorna...

Tack till er som fyllt i enkäten vi jobbat så hårt med att sätta ihop. Att allt inte funkar felfritt beror på att vi åker bättre än vi programmerar.
På klagomålen om att vi dissar seriösa skidåkare som vill svara på frågor om fartstabilitet etc. så vill jag hälsa att flex, vridstyvhet, mått och specifikationer har ganska mycket med detta att göra. Sen är det även så att denna enkät riktar sig till hela svenska utförsmarknaden, det finns även glada amatörer.
Den som inte märkt att design och attityd säljer i Sverige tänker jag inte ens försöka förklara detta fenomen för.
Kom dock gärna med kritik(gärna konstruktiv sådan) och framförallt fyll gärna i formuläret det ger oss faktiskt bra information.
mvh Fredrik

tack nu förolämpar ni mig ännu mer ! tror ni inte jag vet vilka egenskaper som påverkar en skidas uppträdande? Självklart så säljer design bäst av allt precis som med allt annat i den här världen men ni frågade inte efter vad jag troddde skulle sälja bäst utan formuläret var ställt som om det skull ta reda på vilken skida jag önskade mig Men det var svårt att få fram det som är viktigt för mig utan majoriteten av frågorna rörde design och eftersom ni såsom jag redan vet att en snygg skida säljer sig själv så behöver ni knappast göra den här enkäten....

Tillbaka
Topp