Vilken typ av skida uppskattar du/vill du ha?

Beefalainen

Ny medlem
Hej!
Vi är ett gäng studenter som gör en marknadsundersökning om vilken skida som skulle sälja bäst.
Klicka på länken och fyll i den korta enkäten. Seriositet uppskattas! Tack

http://gathering.itm.mh.se/~stefan/example.survey

MvH
Gabriel Andersson
Fredrik Andersson
Fredrik Assarsson
Niklas Hedlund
Stefan Moss
Sportstech 1, Mittuniversitet, Östersund

Nu ska felen vara åtgärdade. Skulle det vara något som krånglar igen är vi tacksamma om ni talar om det men det behövs inte fler än ett påpekande om samma sak. Tusen tack för erat deltagande.

Formuläret har en del brister under "Vilka funktioner vill du att din bräda/skida ska ha?":
1. Vad är "Pudernose"?
2. Vad exakt menas med integrerat bindningssystem?
3. man kan ej fylla i flera alternativ! (dessutom saknar jag alternativet "halvtipp")

Ber om ursäkt för de felen i första utkastet. Ska ändra på detta under morgondagen så man kan svara med annat än siffror och ange flera alternativ där det kan behövas.

1. Med Pudernose menas en nos på skidan eller brädan som flyter exceptionellt bra i puder.
2. Med integrerat bindningssystem ska man slippa ta fram storborren och göra för djupa hål i sina nya blänkande skidor.
3. Tack för tipset att man kanske vill svara mer än ett alt. ska ordna detta.

MvH
G.A, F.A, F.A, N.H & S.M

Frågan "önskad midja på skida" återkommer, jag antar att ni menar längden på skidan.

Och så kan jag inte submitta skiten, eftersom jag får felmeddelandet:

Answer must be numerical (to question with caption "Nuvarande skida/bräda?")

men alla kommer nog få det felet så låt bli att göra testet tills imorgon då de har fixat det!!!

Hoppas vi får se en sammanställning av svaren sen, alltså vilken skida som skulle sälja bäst=)

Tillbaka
Topp