Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har läst massor om kameror och kollat runt väldigt mycket. Först skaffade jag en billig hd-kamera vilken visade sig vara katastrofalt dålig optik på. Då började ajg kika på vanliga videokameror med standard-upplösning. Det lutade mer och mer på den canon som föreslogs här. I mitt letande och recensionsläsande hittade jag till slut fram till Sanyon jag föreslog. Dock visade sig den vara lite dyr i förhållande till min budget så jag har nu satsat på en vanlig digitalkamera med hd-filmning och rejäl zoom-optik. Surfa in på vimeo.com och sök på lite kameramodeller. finns några filmer gjorda med fs200 som tipsades om här. Kolla sen på Sanyon jag föreslog och sist kan du för skojs skull kolla på filmerna gjorda med vanliga digitalkameran jag fastnade för, Samsung wb500 (finns för 1990 på cyberphoto)
Tyvärr kommer man märka att konkurrensen på vanliga digitalkameror har gjort att de har bättre optik för mindre pengar jämfört med vanliga videokamero, såsom fs200