Vilket är det bästa snuset?

Alla killar jag känner kör på general.

Jag föredrar Catch. Om någon känner för att köpa mig en dosa cassis och posta till england så kan ni ju höra av er.. :p

Det var två frågor, vilket är det mest populära snuset? och... vilket är det bästa snuset?
Enligt swedish match som är marknadsledare med 90% av snusmarknaden är general det som säljer mest och följaktligen mest populärt. Vad som är bäst är högst subjektivt, jag gillar att variera!

De e många som snusar Kronan portion för dom har klent om pengar och vet inte hur riktig snus ska smaka;) Dom som vet hur snus ska vara snusar antingen Ettan Lös eller general portion för dom som e lite klenare;)

Senast ändrad:
luftsnus är ganska gott. billigare dock, ger inte lika många obehagliga åkommor o.s.v. ger samma statuseffekt också=mindre brudar.

LM lakris eller general portion! eller så ettan port, camel port eller GROV port.

har alltid snusat grov men prisernas höjning har gjort att jag snusar kronan nu. men det är okej. fast inte lika gott som grov

snusar inte. men najs att ta en snus lite då och då.. men ettan lös/vitportion och göteborgs rape,granit vit. blir de då isf :)

Senast ändrad:
Snusa billigt och åk skidor för pengarna istället aka granit

Skönt att du drar igång en tråd från 09 btw

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp