vilket blir det? nya byxor ir jacka?

dirige

Ny medlem
hej hej , det är så att jag har 1000kr ich ska köpa antingen nya byxor ir jacka, min mamma och ppa kommer lägga till ungefär 800kr till , så jackan får max kosta 1800kr ich byxorna 1300kr.
men det jag vill komma fram till i den här tråden är att jag kan inte bestämma mig ifall jag ska köpa en jacka ir byxor , just nu har jag en brun jacka everest , och mina byxor är ett par gråa nike som håller på att bli slitna , så jag undrar vad tycker ni?
SKA JAG KÖPA EN NY JACKA IR ETT PAR NYA byxor ? vad tycker ni vad är viktigast i backen och snyggast?

(bjuder på massvis med stavfel)

Helt klart är att en jacka överlever flera par byxor om man kör hårt. Pratar vi funktion är det uppenbart ett par nya byxor du behöver ...

Snyggast är ALLTID att åka sexigt! Kanske är en god idé att lägga pengarna på liftkort (eller gym) för att förbättra stilen. Kör du riktigt sexigt kan du ha precis vad som helst på dig!

Men vad vet jag ... ;-)

/MM

Om jag var du skulle jag gått in på blocket.se -> Hittat en schysst jacka för ca 800 spänn (du kan få mycket för 800 spänn på blocket). Sedan tycker jag att du borde försöka hitta några billiga snygga byxor för resten av pengarna, jacka är dock viktigare än byxor i backen enligt mig.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp