satsa på jacka lr byxa?

aebbish

Ny medlem
satsa på jacka lr byxa?
Tja! nu är det så här att jag har inte bestämmt mig om jag ska köpa en ny skidjacka eller nya byxor så då undrar jag vad ni tycker att jag ska satsa på att få nytt och snyggt!??

JACKAN ÄR INTE SÅ SLITEN MEN PÅ GRÄNSEN TILL FÖR LITEN...
BYXORNA ÄR INTE SÅ SLITNA BARA ATT DET HAR BLIVIT EN FUL FLÄCK SOM INTE GÅR BORT I TVÄTTEN

Senast ändrad:
satsa på jacka lr byxa?
Du har alltså bara råd till ett plagg eller?
Vad är mest slitet? Jackan eller byxorna. Har någon av de blivit väldigt dålig på avstötning av vatten?

As svårt för oss och säga. Skriv lite hur dom är slitna osv.

satsa på jacka lr byxa?
Kör på jacka då tycker jag! Köpa nya byxor för det är en fläck känns överdrivet. Dom är till för att användas men det ska även sitta skönt. så kör på jacka tycker jag!

satsa på jacka lr byxa?
Haha nice att jag får bestämma vad du ska ha för kläder. Bestäm själv, men om jag skulle välja skulle jag tagit jacka!

satsa på jacka lr byxa?
Haha nice att jag får bestämma vad du ska ha för kläder. Bestäm själv, men om jag skulle välja skulle jag tagit jacka!

satsa på jacka lr byxa?
Shredbull sa:
Tycker det börjar bli lite till överdrift det här med att kommentera saker som "TÄNK SJÄLV!" "Det är du som ska använda dom, inte vi" osv, osv.. I VARENDA tråd, där man frågar om folks åsikter i just mode-delen, jag är 90% säker på att de flesta som ändå gör en tråd angående sådana saker har grubblat ett tag, och vill bara ha någon liten åsikt för att kunna väga över på det ena alternativet. Sen menar jag absolut inte att alla ska se likadana ut i backen, och jag förstår många som kommenterar som jag beskrev, men när alla 12-13 åringar sitter och leker viktiga blir jag fan irriterad.

Piz

Senast ändrad:
satsa på jacka lr byxa?
Alltså, börjar inte den här typen av trådar bli lite mycket nu? Kom igen!

Pjäxor, bindningar, skidor, stavar etc. är saker jag själv vill veta andras åsikter om ibland. Men om man ska köpa byxor eller jacka? Alltså, jag hajar inte riktigt grejen.

Senast ändrad:
satsa på jacka lr byxa?
Jag går emot strömmen köp byxor. Tycker de gör mest på något konstigt vis.

Dom här trådarna dör ut snart när säsongen tagit fart och alla har åkt en del. Då kan vi ju börja snacka åkning.

satsa på jacka lr byxa?
jag tycker att du ska jacka för bry sig om en liten fläck jackan håller ju på att bli förliten och det ee nt roligt att gå omkring med en förliten jacka

satsa på jacka lr byxa?
awesomebawls sa:
Shredbull sa:
Tycker det börjar bli lite till överdrift det här med att kommentera saker som "TÄNK SJÄLV!" "Det är du som ska använda dom, inte vi" osv, osv.. I VARENDA tråd, där man frågar om folks åsikter i just mode-delen, jag är 90% säker på att de flesta som ändå gör en tråd angående sådana saker har grubblat ett tag, och vill bara ha någon liten åsikt för att kunna väga över på det ena alternativet. Sen menar jag absolut inte att alla ska se likadana ut i backen, och jag förstår många som kommenterar som jag beskrev, men när alla 12-13 åringar sitter och leker viktiga blir jag fan irriterad.

Piz
Det bevisar alltså att 12-13-åringar har mer vett i skallen än dej. Det som börjar gå till överdrift är inte dessa svar som du beskriver, det är alla miljarder trådar av den här typen.

För övrigt tycker jag det låter äckligt att satsa på jackan eller byxorna, blir ju bara mer fläckar på dom då ;o

satsa på jacka lr byxa?
ahj sa:
awesomebawls sa:
Shredbull sa:

Piz
Det bevisar alltså att 12-13-åringar har mer vett i skallen än dej. Det som börjar gå till överdrift är inte dessa svar som du beskriver, det är alla miljarder trådar av den här typen.

För övrigt tycker jag det låter äckligt att satsa på jackan eller byxorna, blir ju bara mer fläckar på dom då ;o
ja, för din åsikt var ju verkligen givande...

personligen, byxor. är du varm så dumpar du förhoppningsvis jackan före byxorna. fast, det beror ju på situationen ..

Tillbaka
Topp