Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
köpte ett icetools spine jacket för 995 på teamsportia, tycker att den funkar utmärkt och har alla funktionerna.. har inte testat de du nämner och tänker därför inte uttala mig om dem (som många andra gör med grejjer de inte testat). lycka till
PS. Freeride, jag tror er klocka går före ca minuter
Jag kör på red´s ryggskydd. Det skiljer sig lite från andra skydd men jag tycker det är suveränt. Bekvämt och följsamt och inte så dyrt. Det är burton som gör dem så kolla in deras hemsida och klicka dig fram så finns det bilder på det.
Jag har Ufo cross ryggskygg ser exakt lika dan ut som TUA´s ! De har även olika längd på dom så man får ett som passar bra! Jag har ett åtta kotor när jag kör cross med det blir för långt när jag åker skidor så jag ska köpa ett med sju kotor! dom är ganska billig också jag tror jag betalade runt 500:- för mitt.