Vilket skidställ är snyggast?

Som jag fattar det så är stället slutsålt för länge sen eftersom det är limited edition och man lärde förbeställa för att få ett. En polare beställde för 3 månader sen och ska få sitt rätt snart.

Dock blir jag lite fundersam eftersom det står att det säljs på hemsidan:S

Den gröna är ju fett snygg, Men vi skall jag bara tycka och du skall välja

Saga är ett skidmärke
och deras kläder är stora,
XL blir stort men det ska de va, snyggast så!
Sen ska du självklart ta den färg du tycker är snyggast

ArtistY sa:
Saga är ett skidmärke
spela roll, saga är ett skidmärke va äre för skit du snackar? ja kör me Burton jacka fast jag kör skidor.. är de fel då kan man inte göra de bara för de är ett snowboard märke.. ?

btw så är de ljusblå helt SICK , snyggaste stället jga någonsin har sett..

asså stämmer det att det är slutsålt? på deras hemsida verkar det ju som att man kan beställa, nån som vet?

alwaysCrash sa:
ArtistY sa:
Saga är ett skidmärke
spela roll, saga är ett skidmärke va äre för skit du snackar? ja kör me Burton jacka fast jag kör skidor.. är de fel då kan man inte göra de bara för de är ett snowboard märke.. ?

btw så är de ljusblå helt SICK , snyggaste stället jga någonsin har sett..
haha, tycker verkligen inte att de spelar någon roll jag häller:P
håller åxå med om att de blåa stället är sjuuukt snyggt. även det gröna..snyggaste evvah
jag kör med session jacka (snowboard?) å den funkar finnt::)

För er som undrar om SAGA så kan jag hälsa att det inte är ngn som helst idé att beställa nu. Det har varit strul med SAGA hela vintern i stort sett, ingen har fått sina kläder förutom de sponsrade åkarna. Kläderna sitter, och har suttit i flera månader, fast i den amerikanska tullen. Alltså så har SAGAs kontor i Salt Lake inte fått in kläderna till sig än. Det har sagts att de ska släppas från tullen flera gånger, det senaste jag hörde var att det skulle hända i slutet an juni eller början på juli, men så har det ju inte blivit. Så fort de får in kläderna till kontoret så kommer de börja fraktas ut till kunderna.

Jag har själv beställt ett ställ och har väntat sedan i april ungefär. Vet att Wilhelm här på freeride förbeställde sitt ställ i december 06 och han har inte heller fått sina kläder. Så beställ inget, det är bara dumt. Om du verkligen vill ha kläderna är det bäst att vänta tills andra börjar få sina ställ och beställa då.

Om de är slut vet jag inte, men jag tror inte att de är det. Det går ju att beställa på hemsidan fortfarande, och då kan det ju inte stämma att de är slut. Det Rastavibrationer skrev för flera månader stämmer inte, han hade missuppfattat sidan.

Ännu ett problem med SAGA för tillfället är ett de är otroligt dåliga på att svara på mail och liknande. Jag mailade dom 3 gånger för någon vecka sen, men har inte fått något svar. Antar att det har och göra med att dom inte har några nyheter, men ändå, man tycker de skulle kunna hålla kontakten med sina kunder.

OBS! Problemet med kläderna handlar ENDAST om skidkläderna, de vanliga t-shirtsen och så ska det inte vara några som helst problem, så de går att beställa och få hem.

Men som sagt, beställ inte SAGA nu, vänta och hoppas att allt löser sig. Det borde göra det, SAGA gillar det antagligen lika lite som jag, och de andra kunderna, gör.

jag tkr gröna jag ska nog köpa ett par gröna byxor men vad tkr ni om jag är ca 170 lång ska jag köpa L då?

<3

Buster_91 sa:
jag tkr gröna jag ska nog köpa ett par gröna byxor men vad tkr ni om jag är ca 170 lång ska jag köpa L då?

<3
Det står på Saga's hemsida att deras storlekar är gjorda för baggyfit vilket innebär att man ska köpa den storlek som passar en och kläderna sitter ändå baggy.

Så kolla på Outerwear > Size.Specs

Tillbaka
Topp