vill åka bil till Österrike den 10 Mars!!!

rajraj01

Ny medlem
vill åka bil till Österrike den 10 Mars!!!
Hej
Jag letar efter någon som kör till Österrike runt den 10 Mars, Delar på kostnaderna. Jag bor i Göteborg men kan nog ta mig lite varstans.
emaila mig
raj_raj_2000@hotmail.com

peace
mattias
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp