krrilleeee
Ny medlem
Vill du lära dig spruta champagne?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej fy fan, de hoppas jag att ingen gör. Brats* är ju så sjukt mycket sämre ! Fy för domNojlas sa:Jaha, ska nu jibb-kidsen lägga ner att vara hobbygangsters för den nya stekartrenden eller?
Champagne är inte dyrt, det är gratis.The_teo sa:Champagne verkar helt enkelt vara en dyr vattenpistol
Här har vi väl stekarn han själv.FF sa:Champagne är inte dyrt, det är gratis.The_teo sa:Champagne verkar helt enkelt vara en dyr vattenpistol
REDAN har jon någonsin varit hobbygangster???Nojlas sa:Jaha, ska nu jibb-kidsen lägga ner att vara hobbygangsters för den nya stekartrenden eller?
Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Nej verkligen inte, bättre att alla kids ser upp till jönsar med grills och pistoler som de köpt med pappas kontokort...Hogizz sa:Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Varför skulle ingen bete sig normalt?
Tappade nyss all den lilla repsekt jag hade för Jon. Vilken jävla tönt som går runt på bratfester och sprutar champagne.. Är det det kidsen ska se upp till?
Vafan titta på jons åkning han är ju frontfiguren nummer 1. Vad han gör på fritiden ska vill vi skita i. Alla har olika intressen. : )Hogizz sa:Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Tappade nyss all den lilla repsekt jag hade för Jon. Vilken jävla tönt som går runt på bratfester och sprutar champagne.. Är det det kidsen ska se upp till?
w to the Ord!J-rockner sa:Vafan titta på jons åkning han är ju frontfiguren nummer 1. Vad han gör på fritiden ska vill vi skita i. Alla har olika intressen. : )Hogizz sa:Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Jon är mannen.
Så det är bättre och se upp till folk som dricker alkohol och berättar hur man sprutar champagne?pasen sa:Nej verkligen inte, bättre att alla kids ser upp till jönsar med grills och pistoler som de köpt med pappas kontokort...Hogizz sa:Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
tur att det finns nån men lite hjärna innanför skallbenet! bra röckner!J-rockner sa:Vafan titta på jons åkning han är ju frontfiguren nummer 1. Vad han gör på fritiden ska vill vi skita i. Alla har olika intressen. : )Hogizz sa:Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Jon är mannen.
jag trodde han kom från bronx så gangster som han är/ vill vara. eller åtminstonde från fittjaSkare sa:Borde inte Henrik Halaut ha en champagneskola? Skrapar man på ghettoimagen hittar man att hans föräldrar en egen vingård och Champagenmärke.
Ja, håller med. En fransk vinfamilj i Åre!Skare sa:Borde inte Henrik Halaut ha en champagneskola? Skrapar man på ghettoimagen hittar man att hans föräldrar en egen vingård och Champagenmärke.
Vad menar du att kidsen ska se upp till? Att gå runt i klänning och röka på, är det bättre? Vara låsasganster och leka pistol?Hogizz sa:Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Har jag sagt något med klänningar och röka på? :D och Nej jag tycker inte det är bättre.rudil sa:Vad menar du att kidsen ska se upp till? Att gå runt i klänning och röka på, är det bättre? Vara låsasganster och leka pistol?Hogizz sa:Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Respekt åt Jon, sporten hade inte varit densamma utan han!
brats är ungefär lika flottiga i håret som min nyputsade 9mm...aepe sa:Skidgangsters är ungefär lika patetiska som alla wiggers som hänger i kungsan på gratisevent. På ett ungefär
Haha, så du menar att du inte skulle vilja glida runt i en Lamborgini och festa runt med systrarna Graaf? Det tror jag nog. Fast jag skulle dricka champagnen istället...Hogizz sa:Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Glida runt i en Lamborghini? - Sure.true sa:Haha, så du menar att du inte skulle vilja glida runt i en Lamborgini och festa runt med systrarna Graaf? Det tror jag nog. Fast jag skulle dricka champagnen istället...Hogizz sa:Trångsynt! hahaJWester sa:ärligt talat, inget av de två sakerna är väl något att försvara. skulle vara skönt att se lite mer folk som vill lägga sig mitt emellan istället, och bara bete sig som normalt folk. men det kanske inte funkar så inom actionsporten, där man måste vara så extrem åt något håll som möjligt...?
Tappade nyss all den lilla repsekt jag hade för Jon. Vilken jävla tönt som går runt på bratfester och sprutar champagne.. Är det det kidsen ska se upp till?![]()