Vill du med till Frankrike i vinter?

1234Gabriel

Ny medlem
Vi är två killar mellan 19 å 20 (?) som tänkte åka ner Frankrike och spendera våran vinter där.
Grejen är den att vi vill ha med oss någon som hjälper till att betala bensinen.
Vi har redan kittat bilen så du behöver bara hänga med.

Vi säger inte att vi ska bara åka ner med dig och lämna dig där, utan självklart får du vara med å "hänga i gäng" med oss därnere också!

I dagsläget satsar vi på att åka till Tignes, men det kan diskuteras om du så vill.

Vi har dock några krav du bör uppfylla innan du hör av dig och de är följande:

DU ska:

1. Inte ha något som helst anspråk på stereon i bilen! VI bestämmer!

2. Kunna dra roliga vitsar i bilen!

3. INTE lukta konstigt!

sen e det ju ganska häftigt om du har körkort....så kan vi dela på de också.

Om du är interesserad så skicka ett mail å lite sånt så hörs vi. De kommer bli galet kul iaf.

/Gabriel (och Viktor)

Den givna frågan om man läser det ni skriver är ju: vad har ni för musiksmak??? Det är inte så att jag kommer hänga med, men man blir ju nyfiken... :-) Jag tror ni lyssnar på rock!

jag vill kanske med.. men jag vill till nått coolt ställe som chamonix eller st: anton :0)

tja finns boende för två är vi på och åker i dec och hem ca april-maj. så visst inga problem. säg bara ett datum.

Har super boende at er I CHamonix!!!
Tre sovrum. Ca 90m2 tva dushar, tva toaletter, botten vaning med tradgard.
Sover 6 pers. 1900 euro/manad for hela lagenheten.

kontakta rosanna@snowhouse.biz

När tänkte ni åka? Och vilken musik snackar vi om? Om det är tuggummipop så kommer det garanterat dras vitsar, men kan inte lova att ni kommer skratta med mig ;)

Tänkte ni åka runt eller stanna i Tignes hela vintern? Sålänge det är franska alperna är jag game iofs men tänkte på boende å så..

Har aldrig varit i Tignes förut, å just nu tänkte jag satsa på Chamonix då jag trivs där (gillar speciellt stadskänslan). Men jag ska faenemig te alperna för att jaga puder å då är ju Tignes en schysst val!

//Elias

Jag ska ner till La plange och har fixat jobb i skidbutik o boende.. det verkar som mitt tilltänkta säsongskompis fegar ut pga att han e en toffel så e på. kan ev dela på min anställnig för att kunna åka mer.

hör av er!

Hej!
Jag är jätteintresserad av att aka med till alperna...!!!!
Har ni fortfarande plats eller??
Hör av er!! Jag är en tjej pa 19 ar som aker mycket skidor...!!!

//Erika
andersson_erika@hotmail.com

Tillbaka
Topp