Vill du se video från men's superpipe finals!

grymt för alla som inte orkade sitta å kolla det..
stackars tanner.. han presterar sitt bästa å vinner.. å så buar folk åt han.. wtf? nä fyfan..
men jag höll tummarna för simon.. han körde också galet

Senast ändrad:
Asså kan inte släppa hur gay alla amerikanare är när dom buar.. pinsamt!

Senast ändrad:
Hur fan tror dom att det känns att vinna och vara glad sen bli utbuad efter det?! Ok, jag hejade på Simon men Tanner Hall gjorde sitt bästa och vann det ska han väl ändå ha cred för?

Moget att bua, jävla töntar.

Senast redigerad av en moderator:
Grymmt mycket creds till tanner.. Han har kämpat från början till slut och sen när han ska upp på pallen buar folk åt honom? :/ Tyckte endå att simon skulle vunnit skiten han körde fetast. Men det är ju big air och slopestylen kvar så. keep it up.!

tråkigt att tanner blir utbuad. han gör ju ändå en del för sporten.. dumont var grymm men som tanner säger så snurrar han åt båda hållen.. så jag tycker att det är rett att tanner vinner.

DanneK sa:
Hur fan tror dom att det känns att vinna och vara glad sen bli utbuad efter det?! Ok, jag hejade på Simon men Tanner Hall gjorde sitt bästa och vann det ska han väl ändå ha cred för?
Kan inte säga annat än att du har helt rätt. Jag är ett fan av Dumont men man måste erkänna att han var inte lika bra inatt..

Sen så fick man ju se när Tanner snackade med sina päron, o han lät verkligen inte glad över sin seger.. synd om honom.

bua gör dom ju för att något är dåligt, samma som alla buar i hockey om någon gör nåt dåligt..
simon ägde..

hHarlaut sa:
bua gör dom ju för att något är dåligt, samma som alla buar i hockey om någon gör nåt dåligt..
simon ägde..
Haha menar du de.. Men då ska man väll fan inte bua åt Tanner, han va fan inte dålig..! Publiken är dålig, Simons fans är dåliga! Nä fyfan...

hHarlaut sa:
simon ägde..
Fanns inget dåligt att bua åt!
Tanner är rätta vinnarn helt klart, just för att han snurrar åt båda hållen.

hHarlaut sa:
simon ägde..
Vad gjorde tanner för dåligt då? Om du tycker att Simon borde ha vunnit så är det väl domarna som gjorde fel, och då är det väl åt dom man ska bua om man nu har något jävla tvångssyndrom som gör att man måste bua åt någon eller något.

Tanners åk var bättre än simons !
Simon har mest höjd, by FAR! men tanner fick 7 hits och snurrar åt båda håll, det han vann på. När simon gör samma sak, så går guldet till simon, punkt slut.
Men tanner har vart rätt vinnare de 3 senaste åren .

haha dumont hade ju höjd på första hiten sen dog hans åka som vanligt typ! dock najs sista hopp ! Tanner var mkt bättre och hade mer höjde genom hela åket, det är min åsikt sen kan man ju tycka vad man vill om den (:

Senast ändrad:
Vilka svin? Alla gapar och skirker för alla andra utom Tanner. Håller med Nordling92, gör det bättre själv.

Vad fan snackar 95% om i den här tråden? När hör ni att alla i publiken buar åt Tanner Hall? Okej, stämningen var kanske inte lika bra som efter Simons åk, men inte fan buar dom åt Tanner, snarare så jublar vissa av dom.

Florre sa:
Vad fan snackar 95% om i den här tråden? När hör ni att alla i publiken buar åt Tanner Hall? Okej, stämningen var kanske inte lika bra som efter Simons åk, men inte fan buar dom åt Tanner, snarare så jublar vissa av dom.
dom snackar om de tanner sa efteråt. men ja lite rätt har du dom buar väll inte åt tanner utan ville mer att simon skulle vunnit.

jag tycker det va rätt av dommarna. ja gillar tanner hans åk va bättre fast simons var helt jävla sjukt kul att kolla på de va bra men inte samma grad som tanners. kolla skillnaden här så fattar ni va ja menar
http://community.freeskier.com/articles/article.php?article_id=1954

Senast ändrad:
Folk buar antagligen för att det blev mer "wow"-känsla i simons åk, feta airs, sånt publiken vill se. Simon "levererar" så att säga :) Tanners åk var grymt, men hörde inte lika höga "wooooh's" i hans åk. Antagligen därför publiken blir pissed för att simons åk höjde stämningen mer. Bara att jämföra jublet efter simons o tanners åk, ganska stor skillnad. Och precis som simons dubbel front superman, kanske inte svåraste tricket men höjer stämningen mest på tävlingar. Publiken vill se show, inge svåra tekniska saker som man inte "förstår" om man inte e skillad själv. Om man snurrar höger eller vänster bryr sig inte publiken om, dock för själva tävlingens skull för att kora den som är mest skillad och varierad. Exakt samma sak hände förra året, simon bjöd på show med sin feta air och tanner gjorde mer variation. Minns att folk blev fett besvikna när tanner vann och det pratades om riggning m.m. Kanske blev det så att folk tänkte på förra xgames nu och lackade ur när samma sak hände igen..

Personligen så tycker jag att det är känslan man får som borde räknas i den som vinner. Jag vill se på tävlingar för att ha kul och bli stokad på att åka. Jag bryr mig inte om nån är teknisk duktig men tråkig åkare. Teknik means shit. Man åker för ha kul eller hur? Tycker det är för mycket sportmentalitet i tävlingarna och för lite av den nya skolan där det är sjukheten och stylen som regerar. Såg på snowboard slopestyle elimination igår och den som vann var mr white. Han la ner en massa cabs o grejer, massa svår skit o 1080 hit o dit, men hela hans åk var som ett sömnpiller. Det tråkiga är att han kan köra mer steeze men för att vinna så körde han tråkigt. Travis Rice o Ettala bl.a hade fett kul när de körde och det smittade av sig, satan va kul det var att se dem. Kul att de håller stilen uppe i alla fall och bryr sig mindre om äran och berömmelsen. Men om folk gillar att döma efter svårighet och teknik så får de väl göra det. Bara det att det blir tråkigt och har ingenting med skidåkning eller snowboard att göra. Verkar som att tävling och ha kul verkar ha svårt att hålla hand med varann..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp