Z ZipZip Ny medlem 2004-02-11 Vill hyra lägenhet i Chamonix!!!!! #1 Vi är 3-4 stycken som drar till Chamonix 28feb-6mars. Vi är på jakt efter en lägenhet att hyra under den perioden! Om någon har nått så hör av er!! Mvh Johan 0739-502296 / zipzip@bredband.net
Vi är 3-4 stycken som drar till Chamonix 28feb-6mars. Vi är på jakt efter en lägenhet att hyra under den perioden! Om någon har nått så hör av er!! Mvh Johan 0739-502296 / zipzip@bredband.net