Vill hyra lägenhet i Chamonix!!!!!

ZipZip

Ny medlem
Vill hyra lägenhet i Chamonix!!!!!
Vi är 3-4 stycken som drar till Chamonix 28feb-6mars. Vi är på jakt efter en lägenhet att hyra under den perioden! Om någon har nått så hör av er!!

Mvh Johan

0739-502296 / zipzip@bredband.net
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp