Vill köpa longboard

Vill köpa longboard
kanske inte billigast men helt klart värt varenda krona är sofolongboards.se och kahalani.se

bor du nära sthml kan du alltid titta in i butikerna och testa brädorna. det rekomenderas! det är ofta ganska svårt att veta på förhand vilken bräda som passar ens vikt och åkstil :)

Hang loose!!

Vill köpa longboard
Om du bor i götet så borde du maila den här killen! Han gör brädorna RLB och bor i gbg. Han gör billiga kvalitetsbrädor, mest downhill men jag tror jag har sett en cruiser också. Mitt tips är att du slänger ihop en mail till honom.
-> breakerfall@spray.se

Skate on doggie!!

Vill köpa longboard
Okej, nej. Fel Donny, RLB rekomnderas ej, jag är inte hemma i Götet men jobbar på en affär som heter Redlight board supply i stockholm (F.d SofoLongboards)
RLB brädorna är shyssta när det gäller att ha som rolig stadsbräda, EJ som downhillbräda. Låt er inte luras av designen.
Vad jag vet så finns det väl ingen redig Longboardaffär i Sveriges näst största stad. Men flera företag har post orderförsäljning! På Sofo vet jag att brädorna håller toppklass. Jag känner alla tre brädbyggare och de är förbannat duktiga, det kan skilja nån hundring i pris, men en handgjord bräda som inte massproduceras är ofta långt före i design och kvalité än vad en massproducerad bräda är. Folk som handtillverkar brädor och tar betalt för arbetet har inte råd att bygga halvdana brädor, då går hela verksamheten i kras.

Lycka till förövrigt//Olle

Vill köpa longboard
kolla in www.stoneybaloney.se
va där i förra veckan o köpte 2 st me mina poolare. dom har riktigt grymma grejjer och är mycket proffesionella. dessutom har dom rea på longboards nu om du plockar ihop en komplett.
min ena poolare köpte en riktigt skysst bräda som var hadgjord i brasilien och ett par randall 180 truckar, abec 3 lager och ett par feta gröna gumballs för bara 2100:-

Vill köpa longboard
2100:-? det va ju inte så hyper billigt....abec 3 lager liiksom.. sen är ju frågan om man vill snika till det billigaste priset o få grejer därefter eller lägga på nån hundring/ar och få det som passar en som handen i handsken.

Vill köpa longboard
skulle rekomendera at lagga ut ca. 2300-2800kr for en bra brada.. dom svensktillverkade bradorna sofo och kahalani holler grymt standard och du stodjer longboardsverige genom att kopa av dessa foretag. de ar inga problem att skicka ner till goteborg. vet ej va sofo kan gora men kahalani skickar fraktfritt om du bestaller over 1000kr.

abec 3 lager kan vara mycket ett battre kullager an abec 7. allt beror pa tillverkaren. abec i sig ar ett matt som man inte ska stirrra sig blind pa. hursomhelst hoppas du koper an brada nu nar solen skiner.

om du vill fraga kunniga longboardare om bradkop etc kola in sveriges longboard forum www.longboard.nu

snaken

Tillbaka
Topp