Vill någon med mig? ;-)

Evita1986

Ny medlem
Vill någon med mig? ;-)
På en skid/snowboardresa en weekend i jan, feb eller mars 2014! Jag är 27, flexibel och öppen för förslag om resmål mm :-) Det vore kul om du!/ni! ville ses innan avresa, bor själv i Götet ;-)

Vill någon med mig? ;-)
Om det hade funnits budgetalternativ kunde jag tänka mig både längre vistelse och sträcka mig bortanför de nordiska fjällen. Tips?

Vill någon med mig? ;-)
UCPA är väl bra budgettips. Om du är student under 6tkr, annars ca 7300 för dom billigaste resorna men då ingår ju allt, resa, mat, boende, liftkort, skidlärare och dessutom ofta trevligt sällskap. Skulle jag åka själv skulle jag lätt åka med dom.

Vill någon med mig? ;-)
DrJ sa:
UCPA är väl bra budgettips. Om du är student under 6tkr, annars ca 7300 för dom billigaste resorna men då ingår ju allt, resa, mat, boende, liftkort, skidlärare och dessutom ofta trevligt sällskap. Skulle jag åka själv skulle jag lätt åka med dom.
Tack för fint tips!

Vill någon med mig? ;-)
Jag ska själv med UCPA till Val Thorens vecka 7. Har inte gjort det tidigare men mina polare har åkt många gånger och är helt sålda på det.

EDIT: Oops, gammal tråd. Sorry!

Senast ändrad:
Vill någon med mig? ;-)
Jag håller med andra om UCPA (eller vuxen-kollo som det även kallas). Har bara hört bra saker om det!

Vill någon med mig? ;-)
Anticrobotic sa:
Jag ska själv med UCPA till Val Thorens vecka 7. Har inte gjort det tidigare men mina polare har åkt många gånger och är helt sålda på det.

EDIT: Oops, gammal tråd. Sorry!
Så gammal är den väl ändå inte :lol:

Jag ska åka med UCPA första gången till Val T vecka 2 och med offpistprogrammet kostar det oss 8200kr

Då ingår guider,mat,buss,boende och liftkort hela veckan.

Vill någon med mig? ;-)
Hej! Vi är en familj på 4 som ska till Vemdalen Söndagen vecka 7 till eventuellt helgen vecka 8. (flexibla eftersom vi ska åka bil) Vi har 2 platser kvar i stugan som ligger precis i mitten av alla backarna. Ni sköter er själva och man kan laga egen mat där osv. Mycket förmånligt pris. Vi finns i Alvesta/Växjö trakten, men gör ju inget om du/ni kommer söder i från eller norr, eller mitten..;)

Annars så önskar vi samåka. Blir ju inget pris alls om man jämför med tåget Vi har 1 plats i bilen till en vuxen med körkort. Annars om ni har tillgång till minibuss eller liknande så åker vi med er.

Hör av er snarast. Mycket förmånligt pris på stugan eftersom det är en släkting till mig. Ni sköter er själva, och vi gör upp om vad som gäller.

Gärna ett lugnt och sansat par (2 vi har 2 bar en på 12 och en på 6) som är där för att åka längd eller alpint eller bara njuta.

Hör av er snarast för mer info.

Mvh Staffan Lind
Staffan Lind med familj på 4.

Vill någon med mig? ;-)
"Så gammal är den väl ändå inte

Jag ska åka med UCPA första gången till Val T vecka 2 och med offpistprogrammet kostar det oss 8200kr

Då ingår guider,mat,buss,boende och liftkort hela veckan."

Tack för tips! Då ska jag kolla upp det, eftersom många verkar rekommendera det ;)

Tillbaka
Topp