Villka Goggles?

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Villka Goggles?
Frågan har varit uppe, och den kommer upp igen!

Villka goggles tycker NI är snyggast av dessa?
Med motivering.

Anon Figment checkboard http://www.anonoptics.com/eu/gear/goggles.asp?productID=3002&shortMaterialNumber=A6004307

Smith Fuse White woodcut http://www.skistore.se/catalog/product_info.php?cPath=30&products_id=281

Oakley Wisdom White www.oakley.com

Oakley Crowbar färg?

Spy?

Kan ju även säga att dom kommer sitta till en Giro G10 MX!

Kom gärna med andra förslag, men säg inte "Det är vell vad du tycker som räknas" för jag tycker alla av nämnda är snygga och har sina fördelar och nackdelar. Så vet inte villka?

Tackar tackar!

Villka Goggles?
Spy brukar generellt ha snyggaste glajjorna, men jag måste säga att Anon Figment Checkboard var ganska tuffa, revolutionerande, lite punk kanske?

Villka Goggles?
Jag kör med fusen och den passar kanon med hjälm, sköna som tusan också. En annan bra sak är att själva spegelgrejset sitter under det yttersta glaset så att det inte kan skalas av som på vissa andra goggles.

Villka Goggles?
Utan tvekan Oakley Wisdom, bästa spegelglasen iaf, riktig spegel liksom!
Har den där silverframe lr vad den heter och fire iridium, klockrena helt enkelt...kostar lite väl, men smakar det riktigt så kostar det ju ;)

Villka Goggles?
Spy Soldier eller blizzard riktigt grymma googlar som aldrig immar igen.
Eller så fixar du ett par Electric EG1 riktigt fina dom med.

Villka Goggles?
Wisdom är vell snyggast av dom men jag har hört att dom inte passar till G10 mx. Så jag tycker nog fuse, har en liknande modell och dom passar väldigt bra till min hjälm och till dom flesta andra hjälmarna tror jag, och så är dom snygga!

Villka Goggles?
personligen tycker jag att figment är alldeles för små, och fuse är jag själv sugen på dom är gryma specilet svarta me "eldglaset"! å sen är oakley crowbar sjukt snygga typ med carbon ram å bruna spegel, precis som jon men dom e typ snyggast tycke ja. sen är ju spy helt missformade!!

Villka Goggles?
De vita Wisdom är ju lätt snyggast av de du har valt, men du får inte köpa dem, för jag ska köpa sånna, och jag vill vara ensam!!! :-) Så du får köpa ett par Crowbar, med nån cool polariserande lins...

Villka Goggles?
Lätt Oakley Wisdom.. i vitt.. det e de snyggaste brillorna jag nånsin har sett.. jag köpte nyligen ett par sånna i vitt med fire lins.. kan det bli snyggare?? nepp..

Villka Goggles?
jag tycker att anon schack skiten e as snygg sånna tänkte jag köpa o då e dom snygga:d men sen såg jag crowbar med vit på dom ja o sen resten av ramen rosa. finns i massa fina färger leopard mm. så nu e det svårt här.. nån av dom.. eller andra anon.. jaja. peace

Villka Goggles?
mm de som inte va silvrigt där uppe som inte va bandet är vitt på dom rosa:D

Snödjup

Tillbaka
Topp