Vinn ett sponsorkontrakt!

/ /
skryt iof hade jag också skrytit.. de e juh så här att det där måste man va med jag ahr nog inte stor chans men:D ska ta O LÄSA..

Klart ni ska vara med, det är ju bara satsa på ett sjukt jävla trick och hoppas man landar det. Går det är det ju skitbra, går det inte då blir du iaf ihågkommen för att det var du som försökte göra det...

Hoppas inte ngt kunskapstest behöver genomföras för då hade signaturen "August_Ahlnas" automatiskt redan eliminerat sina chanser. Han ska dock veta att jag lider med alla de tusentals människor i landet som har just dyslexi. Det är inget man kan rå för som mindre vetande men som en uppmaning till dig så kan du väl lova oss andra medlemmar att alltid låta någon med kunskaper korrekturläsa dina inlägg innan du postar, så blir alla mycket gladare. Tack på förhand! ^^

Något liknande fast big mouintain hade vartit grymt. Även om man inte hade haft en chans att vinna så hade det varit grymt kul!

Haha august! tidigt på säsongen? när börjar du? på sportlovet :O?

Fett cleant ialf!

men jag sa att tävlingen e tidigt på säsongen man hinner inte träna.
big jumpen brukar juh inte ens vara uppe då så svårt o träna *Gosh*

Det var inte meningen som reklam Dr Snow.

David - Vem vill sponsra en ful person... Skämt åsido, det är lite tragiskt att de skriver ut det på det sättet.
Nästa gång blir det väl uttagning á la "Idol"

//

det är väl tragiskt men sant, eller så menar de att man ska hålla ihop i luften och inte fladdra som en kratta, men det känns som att det kan skicka fel signaler till kidsen när det står att för att de ska ha chans att vinna så ska de göra sig bra på bild. Det är ju ganska svårdefinierat, eller så är det inte det. Antingen så betyder det att du ska vara en liten beautyqueen eller så betyder det att man ska hålla ihop paketet i luften och se häftig ut, antagligen så är det väl det sista som de menar. Roligt formulerat var det i alla fall. jises vad klockan blev mycket.

Inget man kommer vara med på. Tyväär så är det svårt för oss som har talkang och bor på fel ställen med sopiga backar på kanske 200-300meter. Noll hopp en rail, får vad man bygger. Men vi får väl se. ^^

Det dem menar med att man måste se bra ut på bild kanske är att de inte vill ha en tonårig kille med acne och tandställning? Plus att man måste se bra ut i luften på skidorna såklart, det är nog det dem egentligen menar, men genom att skriva på detta sättet så silar de bort stackar barn som är osäkra på sitt utseende.

Hej igen...

Har precis pratat med en kille som jobbar med projektet av en händelse, och jag nämnde deras formulering om "göra sig bra på bild" och jag frågade vad de menade egentligen. Han svarade såhär ungefär:

Personen som de söker som vinnare ska inte bara vara duktig på att åka utan även vara trevlig som person, en som man kan tänka sig att man vill sponsra som företag. Det betyder alltså inte att man ska vara snygg, utan snarare att man kan bete sig som folk och självklart vara en duktig åkare. De vill ju ha någon som representerar företaget på ett bra sätt, det blir ju ytterligare ett ansikte utåt.

tjipp tjopp

om detta går igenom...kommer detta sändas på TV lr?...i så fall vilken kanal. har ej kollat på webbsidan. orsak: för lat :P....jag kan faktiskt hålla med NiklasK om att detta verkar vara skumt men grymt låter det!!!!!! själv har man väl ingen chans men det skulle vara coolt....

jag tycker att det verkar bli alldeles för mycket uppståndelse kring "göra sig bra på bild"grejen. Det e ju klart att dom vill ha någon som kör snyggt och cleant och inget miffo som iofs kan göra en väldigt sketchy 1080.

Fredrik>> Det är väll bara åka dit och köra, dra på nå jävla damp och hoppas att man överlever=)..Skulle du jag å kim dra ner på jib i sthlm?

e inte hoppen typ 8-10meter stora:P? själv skulle jag aldrig hinna komma runt 720 på de! ( för många hamburgare som liten) ;)

Tillbaka
Topp