vinter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jull3J

Ny medlem
vinter
Tjenare alla snö sugna åkare!
Jag följer vädret flera gånger om dagen och ingen snö syns till i göta eller svealand?
Så nu är frågan om det blir en bra eller föra årets vinter (dålig vinter)?
"VAD TROR NI"
Ha det

Senast ändrad:
vinter
här är det redan 3 dm så det är bra vinter här.

vinter
halfleif sa:
JAG E SÅ J**** trött på alla norlänningar som skriver att dom har typ 2 meter djup snö! han har ju skrivt att han snackar om götaland och svealand!

vinter
Av: akel-spektakel Online | Idag 19:42 Citera

snöööötråååd? Jag hittade inte den för 2 gången!

vinter
bodenis sa:
halfleif sa:
JAG E SÅ J**** trött på alla norlänningar som skriver att dom har typ 2 meter djup snö! han har ju skrivt att han snackar om götaland och svealand!
Jo visst är det sant att han pratar om göta och svealand men samtidigt har väll ändå alla rätt att uttrycka och uttala sig?

vinter
lahhTi sa:
bodenis sa:
halfleif sa:
Jo visst är det sant att han pratar om göta och svealand men samtidigt har väll ändå alla rätt att uttrycka och uttala sig?
ne inte i detta sammanhang

2.3 När du svarar på en tråd

* Håll dig till trådens ämne.

* Meningslösa inlägg för att flytta en tråd längre upp på forumets indexsida är inte tillåtna (s.k. bumping).

* Ge inga svar som bara består av ett ord. Exempel: Etta, Först, Ok, Ja, Coolt, Tufft

vinter
Här har det inte varit så mkt vinter att hurra för fast det har varit bätter än förra året. Men det komme rlätt bli en bätre vinter än förra året. Många skidorter i Sverige har öpnnat och det finns snö i alperna, USA osv.

vinter
Klart som fan att de blir snö.. här i västmanland finns det i alla fall snö .. dock på väg att försvinna .. men vi ska vara positiva

vinter
Tror det blir en bra vinter i år då det är La Niña i år = lite kallare.

Senast ändrad:
vinter
CrashX sa:
Tror det blir en bra vinter i år då det är La Niña i år = lite kallare.
för de påverkar ju oss jävligt mycket ? de är ju föfan ju Peru... ? ?

jag tror på pissvinter.. men fick nyss lite info om att de hade dumpat 40 cm i sälen i helgen.. hade 60 cm i terrängen nu..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp