JAG E SÅ J**** trött på alla norlänningar som skriver att dom har typ 2 meter djup snö! han har ju skrivt att han snackar om götaland och svealand!halfleif sa:här är det redan 3 dm så det är bra vinter här.
Jo visst är det sant att han pratar om göta och svealand men samtidigt har väll ändå alla rätt att uttrycka och uttala sig?bodenis sa:JAG E SÅ J**** trött på alla norlänningar som skriver att dom har typ 2 meter djup snö! han har ju skrivt att han snackar om götaland och svealand!halfleif sa:här är det redan 3 dm så det är bra vinter här.
ne inte i detta sammanhanglahhTi sa:Jo visst är det sant att han pratar om göta och svealand men samtidigt har väll ändå alla rätt att uttrycka och uttala sig?bodenis sa:JAG E SÅ J**** trött på alla norlänningar som skriver att dom har typ 2 meter djup snö! han har ju skrivt att han snackar om götaland och svealand!halfleif sa:här är det redan 3 dm så det är bra vinter här.
word palla..bodenis sa:JAG E SÅ J**** trött på alla norlänningar som skriver att dom har typ 2 meter djup snö! han har ju skrivt att han snackar om götaland och svealand!halfleif sa:här är det redan 3 dm så det är bra vinter här.
SÖKJull3J sa:Hittade inte snö tråden!
för de påverkar ju oss jävligt mycket ? de är ju föfan ju Peru... ? ?CrashX sa:Tror det blir en bra vinter i år då det är La Niña i år = lite kallare.