fredw
Aktiv medlem
Visa din miserabla åkning!
Exakt nu kommer vintern med många dump.
![]()
Inte i Limhamn!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Exakt nu kommer vintern med många dump.
![]()
Men inte ett moln på himlen! Inte dumt.Visa bilaga 37361
Lite mjukare vore uppskattat…
Molnen ligger lågt, nere under dem nu...Men inte ett moln på himlen! Inte dumt.
Skidspelen i Falun, slutet på 80 talet tror jag bilden är från.Vi kan i vårt grannskap med (inte jag dock)
Visa bilaga 37377
Hade ingen aktuell bild ifrån backen, men det ser lika miserabelt ut nu här även om minusgraderna precis återkom.Skidspelen i Falun, slutet på 80 talet tror jag bilden är från.
Hade ingen aktuell bild ifrån backen, men det ser lika miserabelt ut nu här även om minusgraderna precis återkom.
Gles och fin skog, men ganska dåligt med sol, snö, lutning och fallhöjd. Jaa, miserabel skidåkning helt enkelt.
SATS och bänkpress på lunchen var svaret. Vintersäsongen är ju fucked, dags att börja förbereda sommarsäsongen..Edit: Sorry, fel tråd av mig....Köpt Volvo eller varit på SATS och kollat mobilen mellan bänkpressen och marklyften?
Visa bilaga 37395
Vadå, jag ser en rail därborta. Fram med en fil och några ljusstumpar så har du hur roligt som helstGles och fin skog, men ganska dåligt med sol, snö, lutning och fallhöjd. Jaa, miserabel skidåkning helt enkelt.
Visa bilaga 37392
Första dagen på sportlovet o reservpjäxorna finns i Göteborg.
Någon som kör GBG - Hemsedal i veckan?
Det är få platser som kan se så otroligt öde ut som en tom pist i mörker. Jodå, jag ser brädåkaren som så föredömligt sitter på sidan.Det var bra i pisten iallafall . Fötterna fick en förvarning om nästa veckas alpresa..
Visa bilaga 37591
Du tog barmarks skidorna?
Rullskidor menar du?Du tog barmarks skidorna?
Är det i den enda tillåtna skogen i engelbergs system?
Finns några ställen där man får åka i skogen i Engelberg, det här är ett av dem.Är det i den enda tillåtna skogen i engelbergs system?Inte så bra på att gissa vegetation
![]()
Där var jag 2009 i mitten av mars, då var snödjupet i terrängen (i Avoriaz) ca 250 cmVisa bilaga 36887
Finns de som påstår att Portes du Solelil ligger så lågt att de kommer få problem med klimatförändringarna…
Jag fattar inte vad de menar????![]()
Är inte blåst normaltillståndet i Norefjell?Blåst och massa backar stängda i Norefjell. Kö i barnbacken.
Ingen aning aldrig varit här och kommer förmodligen aldrig åka hit igen.Är inte blåst normaltillståndet i Norefjell?![]()