Sherpa Ny medlem 2005-02-16 Visum i Kanada? #1 Hur funkar det med visum och sånt när man ska till Kanada för en dryg månads åkning, nån som vet?
hanis Medlem 2005-02-17 Visum i Kanada? #2 Drt behövs inte, tror att du kan vara där i tre månader utan visum.
miky Ny medlem 2005-02-18 Visum i Kanada? #3 Du kan stanna här i 6 månader utan att behöva ansöka om något visum. Du kan inte arbeta då du behöver ett arbetstillstånd, och det får man inte.
Du kan stanna här i 6 månader utan att behöva ansöka om något visum. Du kan inte arbeta då du behöver ett arbetstillstånd, och det får man inte.
Blide Medlem 2005-02-20 Visum i Kanada? #4 Menar du att det är helt omöjligt att få ett arbetstillstånd?