Visumansökan till Kanada, betalning genomförs inte?!

ebbaemilia

Medlem
Det här ligger säkert i fel forum o allt det där o ber så mkt om ursäkt isf men vet inte vart annars jag ska lägga det. Hur som har jag fått problem med min visum ansökan till Kanada, IEC. Har försökt få hjälp via facebook men ingen verkar riktigt veta vad som är fel o då jag är desperat tänkte jag att det är lika bra att testa här också o se om någon kan hjälpa mig!

Problemet är att jag har fyllt i allting som en ska, men när jag ska betala själva ansökan o på så sätt även signera den så går aldrig betalningen igenom. Får upp ett meddelande med "DECLINED - TRANSACTION NOT APPROVED". Har försökt med tre olika webbläsare, två olika datorer, kontokort (VISA) och under flera dagar nu utan att det fungerar. Snälla hjälp mig någon, sista ansökningsdagen är imorgon!!

Försök byta kort. Kolla med ett MasterCard om det fungerar. Betalade för drygt en vecka sedan med det, då var det inga problem i alla fall.

Nordea har någon form av betalstopp över internet som du måste ta bort. Brorsan hade det problemet, vet dock inte hur man gör för att få bort det om man måste ringa eller om de bara går på internetbanken.

Senast ändrad:
Tack för alla snabba svar! Fick det äntligen att fungera!
@Freeridefredde det var som du sa, var tvungen att logga in på nordea o ta bort betalstopp/tillåta icke säkra betalningar över nätet. Är så lättat just nu haha

Tillbaka
Topp