vit jacka sökes!

jarshild

Ny medlem
vit jacka sökes!
Tjabster åde ja behöver en ny jacka å den ska fanimej va vit å stor men ja hittar ingen sådan under 2000 kr. Så om någon vet var man skulle kunna få tag på en sådan så får dem väldigt gärna berätta de! glass som vanligt till den som kommer me bästa förslaget!
Hade asglött å daska lungt

vit jacka sökes!
junkyard har en vit oakley jacka i storlek L & XL som jag hade köpt om den funnits i M för 1799:- :P

vit jacka sökes!
den ser fan as gloid ut jue fan men tror du att xl e för stort för mig som är 190 lång men inte alltför tjock? om ingen kommer me en smuttare jacka så blir de glass te dej
btw de e inte så att junkyard har butik här i sveriges riktigaste stad göteborg?

vit jacka sökes!
Det finns ju annars gott om butiker i göteborg ;P det är ju bara ta en dag och snoka omkring på alla tänkbara ställen :D Junkyard har sin närmsta butik i Trollhättan. Du får kolla storleksguiden!!! ;)

vit jacka sökes!
jibbareen sa:
ripcurl har skit snygga vita jackor, själv har ja en vit ripcurl jacka, och dom ligger runt 1300 kr
Vad heter modellen och vart har du hittat den? :D jag har själv kollat runt efter rip curl jackorna men inte hittat någon vit för det priset :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp