Har den i min ägo, köpte den för två vintrar sedan och är väldigt nöjd! Har fått känna på dump på 30cm puder i Kittelfjäll och den flyter väldigt fint. Rockern fram är ju märkbar men tailrockern är knappast existerande, visst det står att det är 17cm, men det syns inte till pga cambern och att den är lite för lite upphöjd. Så det är ingen skida jag skulle slänga mig ut i puder för att carva jättemycket baklänges.
Men för svenska förhållanden funkar den fint än fast den är riktigt fet, tack vare cambern. Det går att trycka i pisten men jag föredrar fortfarande en mer carvingvänlig maskin då det är ishårt överallt. Men tillexempel efter skogen så funkar det fint att få till svängar ner till liften.
Men i dump med dump runt 15cm(till och med mindre snö) så får man en väldigt fin flytkänsla som jag njuter av alla dagar i veckan då det finns snö för skidan. Den är ju även väldigt lätt vilket gör att den blir väldigt smidig men ändå nog för att kunna trycka lite hårdare i svängarna både utanför och i. Jag har även inga problem att få runt den i tätare skog då jag tycker att den är väldigt manöverbar!
Fick kanske inte med jättemycket, men fråga mer specifikt så kanske jag kan ge dig ytterligare svar!/Jacob