volcom

• Trådstartare Trådstartare victorsallander
  • Start datum Start datum
V

victorsallander

Guest
volcom
någon som vet hur volcoms jackor är i storlekarna, är dom stora eller små? jag är 172cm ungefär så jag undrar fall jag ska ta L eller XL..

// tack

Senast ändrad:
volcom
okej, för jag har bestält oakley puffy 3.6 pants också, hur är oakleys byxor i storlek btw?

volcom
Glömde säga en sak.;( Jag har storlek XS. oCH MINA VITA LÅNGÄRMADE TRÖÖja når fan till knäna. Så bara så att du vet är storlekarna stora;)

volcom
Nu lånar jag tråden lite.. Är Vans jackor stora i storlek? Ska jag köpa M eller L när jag är ca.160cm?

MVH Aron Östman

volcom
deras kläder ( t-shirt ) är iaf skitlitet i storlekarna. Bestälde en large men den va skitliten. large brukar vara stor på mig annars

volcom
fan vad alla är inne på att ha typ xxxxxxl på alla kläder.
när det är för stort ser det ju bara fett töntigt ut enligt min åsikt.
jag har medium på mina burtonbyxor, och dom är fan så stora att
dom nästan trillar av o.o Och jag är runt 176-8 typ.
..... fast sen är ju jag tjej också.... med herrbyxor. geh

volcom
IMG_4525fff.jpg

Det där är XL på jacka och byxor.. (volcom) byxorna skulle jag dock vilja ha i XXL.

Senast ändrad:
volcom
Jally sa:
deras kläder ( t-shirt ) är iaf skitlitet i storlekarna. Bestälde en large men den va skitliten. large brukar vara stor på mig annars
Hah köpte en volcom large t-shirt i USA... den va inte så liten på mej och jag e 190 cm

volcom
okej, tack för svaren

de sluta med att jag köpte ett par oakley axis byxor i strl XL och en grenade i strl L, alltså inga volcom plagg haha

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp