Völkl Karma?

filleice

Ny medlem
Völkl Karma?
tjena .. har kollat in Völkl karma lite grann. jag underar hur den är-i park, pist och puder

jag åker med bra "tryck" och duger väll i park, är ca 185 cm lång och väger 72 kg.
tacksam för svar och kom gärna med andra modeller som ni tror skulle passa mig =) // fille

Völkl Karma?
Gjorde om samma tråd fyra gånger, med massa fina länkar och allt, dock tyckte en viss dator att jag inte skulle publicera den så istället för att du får färdigsökta länkar får du söka själv!

Finns 1000 trådar!

Dock är det en jävligt bra helaberget skida.
Vill du ha den överallt har jag svårt att tänka mig en bättre. Över allt betyder i detta fall pist, park och utanför. Går du på mer opistat kanske matran skulle vara bättre?

/Trött sur & grinig

Völkl Karma?
hm okej .. har kollat runt lite men hittar ingen som har ungefär samma vikt och längd som mig själv.. kommer mest åka park under säsongen. hur är MOJO serien? tänker på 70,80 och 90?

Völkl Karma?
Jag har ett par karma 05/06 177 långa.
Jag är själv 185 men väger bara 65. Men jag gillar den väldigt skarpt. Skär väldigt bra i backen och är väldigt skön offpist. I parken går den också bra men många säger att den är lite styv för det men jag tycker den går bra. Men då är det den enda twintip-skidan jag har testat också.

Völkl Karma?
MOJO 90 är älskvärd! Den är så bra en helbergsskida kan bli. Lätt att få upp på kant men ändå bred. Plus att den är skön i parken :)

KÖP

//Hellberg (MOJO:er)

Völkl Karma?
åkte på karma 05/06 och kan säga att skidan är grymt styv! enligt mig är den i styvast laget, och kräver mycket av åkaren.

Tillbaka
Topp