völkl v - pro 2003 2004

R4ll3

Ny medlem
völkl v - pro 2003 2004
Jag blir tokig hade helt o hållet räknat med dom nya vpro skidan va helt inne på att köpa dom tills jag såg hur tok fula dom var. Så vad ska jag göra. Några tips på andra bra park o även lite bc skidor. Tack på förhand

völkl v - pro 2003 2004
Jag tycker att skidan var cool lite 80-tals disko dans över det hela! Så jag tänker skaffa mig ett par V-pro!

völkl v - pro 2003 2004
åh, det är verkligen hur tråkigt som helst för dig att du inte gillar designen (tycker den e lite kul, dock givetvis ej lika snügg som förra året!), för du går ju miste om ett par grymt grymma skidor med fantastiska åkegenskaper!!

försök hitta på ett par mkt lätt begagnade av förra årets då... för dem pryder världens snyggaste brud, min ett år gamla flickvän som jag e tokkär i! längtar sååå tills hon och jag ska ut i backarna tillsammans igen :)

völkl v - pro 2003 2004
Du tar dom iallafall. Acceptera att vara lite fulare, men att du åker lite bättre. Völkl har gjort dom fula med mening för att sålla bort "ytskiktsgluttarna" och satsa på dom som ska ÅKA skidor. Resten kan ju köpa Armada!

völkl v - pro 2003 2004
Tokfula, japp de e sant eller,.,.. Är helt såld på förra årets design
och åkkänsla. Man får hoppas att det inte bara är designen som
gått bort sig på nya V-pro. Trist att så få skidbolag vågar. Det
känns som Völkl fegat ur. Trist på en sån cool pryl.

völkl v - pro 2003 2004
Designen e inte det viktigaste men jag menar om dom har sumpat designen så mycket till denna säsong så kanske dom har sumpat något mer på skidan :( förra säsongen o för förra va ju skit snygga. O sen tror jag faktiskt inte att dom har gjort dom fula med flit. :) tror att det e någon nörd som har lurat dom o sagt att det e inne o att det ska se ut så i år :). over and out /rasmus

völkl v - pro 2003 2004
Det är tredje designen på exakt samma skida! 01/02 var snyggast och hade "sapphire top" (lite mjukt ytskikt) I fjol var dom skitfula tycker jag. Särskilt i 190. Den manliga längden.

völkl v - pro 2003 2004
Det ÄR inne med punk just nu, eller har ni missat alla dessa fjortisar i neonrosa minikjolar som de köpt på H&M? ...ni vet de där som går omkring med stora plastringar i öronen, nätstrumpor och basketdojjor... och allt som oftas påminner om kelly osbourne...

... inte så konstigt att de gör ett par skidor med samma slags design, även om jag personligen tycker att modet är oerhört fult.

Men jag kan hålla med er: Punk var roligt första gången, men inte nu när det till och med går att gå in i en affär och köpa till sig hela klädkonceptet.
/E

völkl v - pro 2003 2004
Inte för att jag är punkare (utan hårdrockare) eller att jag gärna lyssnar på punk, men det känns som om jag måste stå till svars för alla eldsjäls-punkare.

Punk är inte att handla de som finns på hm.
En typisk punkare har ofta skagbbiga kläder läderjacka med nitar för att eftersträva utstrålning, det var så det började iaf. Så ni som tror att man ser ut som en punkare när man ahr råsa kjol och kassler-strumpbyxor har fel...

Vetifan hur klart dedär blev, orka

völkl v - pro 2003 2004
nej, naturligtvis inte... du har så rätt så!

Vad jag menar är att det inte är så konstigt att den nya designen är svart & rosa... när i stort sett alla affärer idag säljer kläder med samma färger! :)

völkl v - pro 2003 2004
OM du vill ha gammla, v-pron borde den finnas kvar på ett antal ställen, tex så köpte jag mina på alpingaraget för ett tag sedan 30% är ju inte helt fel, då får du ju den "snygga" skidan också.........

völkl v - pro 2003 2004
Köp Völkl skidorna trots den lama designen.....deras skidor är så j*vla bra.

Shure, de ser inte så snygga ut, men det känns ju tryggt att man inte betalar för en hypad design......riktigt bra kvalitet får man istället för pengarna.

Tillbaka
Topp