Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Liten erfarenhet av just den modellen.
Dock kan jag säga så mycket som att en snubbe som åker "ok" och väger 70kg kommer få problem med extrema skidor oavsett längd.
Man bör vara mer än ok med den ringa vikten för att kunna nyttja skidan fullt ut, alltså kanske bättre att köpa en billigare skida och nyttja hela skidan.
Ska själv köra på skidan i vinter. Ska mest använda den till att hoppa. Själv e ja 1,76 å väger runt 85 pannor å jag ska köra på 170. Har inte åkt på skidan, men jag tror att det kommer att bli lysande......
KLart det går bra!!!!! jag har åkt på ett par ett antal ggr o jag väger 75 o det funkade skitbra!!!! dom e helt klart godkända. en kompis har ett par o vi bytlånades hela tiden!! har själv stått nere på Alpingaraget o klämt på ett par=) jag e oxå sugen
Är det inte lika bra att köpa ett par lagg som man kan växa lite i.
Jag hatar när "årets skidpar" sätter stopp för utveckling mitt i sesången, har hännt mig 2 gånger
Sen gör ju inte pengarna nån nytta på banken, Det är bara och handla.
Om jag var du skulle jag heldre köpa ett par Ross Scratch eller AK Enemy. Ganska mjuka så att dom blir följsamma i pisten men fortfarande feta så att dom har bra bärighet i pudret. Som ända skida tror jag att nån av dessa är det optimala.