Völkl

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Völkl
Ok. Jag håller med om att Både X5:an o Cayennen är bättre alternativ än en 745:a. Dålig fantasi bara. S4an är väl ändå en bra beskrivning av ett par Mojsiar, eller? Mina Mojisar är varken sportiga eller lätta. Roliga att köra ja, men det är säkert en S4a också.

Viper: Enligt mig är vipern en bil som går djävligt fort. Gärna rakt fram. Vill men byta körfält eller kommer till en skarpkurva skall man ha förberett sig ett tag.

Är en motorcykel en Snowboard? Neeeee... Jag tycker inte man skall börja blanda äpplen o päron. Skall man säga att Gotamorna är en motorcykel vilken blir det då?, eller tvärtom menar förstås. Jag tycker att BMW RS 1100 GS är som mina Gotisar. En Susuki bandit 1200 är som mina mojisar.

Völkl
Haha detta blev ju en riktigt underhållande diskution. Hmmmmm ja Völkl = BMW, har testat mina Völkel nu och dom var riktigt härliga och fartstabila. Dessuton så var det en hel del körglädje i dom..... Så om det är dom egenskaperna en BMW besitter så stämmer det bra......

Völkl
fujative= volvo 240/740 Grymt billlig, mycket bil/skida för pengarna, kan ses överallt, en slitvarg och klarar allt.

Völkl
Tycker att vi börjar glida bort från vår standard. Fetingar är jeepar och inget annat.

Och dippankort, ett par Pocket Rocket är ju helt klart en Mercedes ML med ett dippankort i handskfacket. Bilen är ju såklart registrerad på någon boende i Stockholmsinnerstad!

Vad vore livet utan fördomar!!

Völkl
Men leder, vad är vipern för skidor....
Tips: Fort, svår att svänga, kräver planering, är till salu....

Völkl
Om det inte är mina Dynastar 215 störtloppslagg så torde det vara ett par Atomic runt 200cm långa och jevvligt mycket tillsalu!

Tror att färgen är orange btw =)

Völkl
Jag kör Ferarri jag (Röd pulka med brutal acceleration och toppfart ). Dock inte riktigt lika ball som polarens lamborghini ( snowracer ).

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp