Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har samma funkar skitbra tycker jag, inte immat igen någon gång.snowdiver sa:Jag gillar dem bra design/kvalitet till vettigt pris. Har modellen sizzle.
Är det lätt att råka ta bort antifog medlet eller?jClaar sa:det brukar vara Anti-fog medel på innesidan av linsen, akta så du inte råkar ta bort den om du tar på linsen..
Jag vet inte, jag har aldrig gjort det, men på Adams rekommenderade dom att inte byta linser, det var iofs när vi snackade om Oakley goggles, vet inte hur det är med just vZNP_Sweden sa:Är det lätt att råka ta bort antifog medlet eller?jClaar sa:det brukar vara Anti-fog medel på innesidan av linsen, akta så du inte råkar ta bort den om du tar på linsen..
Varför verkar de vara av dålig kvalité då?riber sa:verkar vara av jävligt dålig kvalitet
Dom är fakyiskt riktigt bra jag tycker faktiskt att linsen är riktigt dåligt oljan från spegel glaset rinner nästan bortNP_Sweden sa:Någon som har några erfarenheter av Vonziper goggles?
Äru lejt eller?Ktrum sa:Dom är fakyiskt riktigt bra jag tycker faktiskt att linsen är riktigt dåligt oljan från spegel glaset rinner nästan bortNP_Sweden sa:Någon som har några erfarenheter av Vonziper goggles?
Varför är de ascoola? Dragon är så äckligt jävla överskattat, tycker det mesta de gör är fult.Madeofpureeee sa:Varför inte bara köpa ett par ascoola Dragon? Har dom å dom e riktigt bra, har däremot aldrig åkt med dem än xD PS. Jag köpte dom i gallerian för 1200 o fick då me extralins o mössa !!! Sunspot heter affären
DRAGON = BRA skit
Exakt, är det något som är cheap'ish så är det Dragon.Setermannen sa:Varför är de ascoola? Dragon är så äckligt jävla överskattat, tycker det mesta de gör är fult.Madeofpureeee sa:Varför inte bara köpa ett par ascoola Dragon? Har dom å dom e riktigt bra, har däremot aldrig åkt med dem än xD PS. Jag köpte dom i gallerian för 1200 o fick då me extralins o mössa !!! Sunspot heter affären
DRAGON = BRA skit
Har haft ett par Von Zipper Bushwick i 3 säsonger nu. De enda detaljerna som jag inte tycker om är att dom har en tendens att imma igen när det är runt nollan ute och att linsernas coating (spegel osv) väldigt enkelt repas bort. Är inne på min andra säsong med Spy Soldier med Rose Mirror. Grymt bra kvalle på alla detaljer. Spegeln som jag var skeptisk till har håll så sjukt bra att dom nästan ser nya ut!FF sa:Von Zipper är UPPENBAR skit.
FALL INTE för deras kraftiga marknadsföring som profilerar dom som ett häftigt märke med cool design för ungdomar.
Det räcker med att fingra på ett par så är det helt uppenbart att gogglesen är rena skämtet, materialet är av tydligt kass kvalitet och konstruktionen (på de goggles jag sett) är helt klart efterbliven. Strapsen hålls fast men världens minsta plastdetalj, också den i uppenbart skitdålig kvalitet.
I mina ögon är von zipper ett skämt. Men om du ändå är sugen, så se åtminstånde till att köpa i butik och inte via postorder och kolla själv in kvaliteten på prylarna först. Om du bedömer det verkar ok, är det väl bara att köpa antar jag.
Det som sägs här i tråden om linserna visste jag inget om, utan bekräftar bara det jag redan sett när jag känt på deras produkter (helkass kvalitet).
Höll klaffen :Pmarux sa:Exakt, är det något som är cheap'ish så är det Dragon.Setermannen sa:Varför är de ascoola? Dragon är så äckligt jävla överskattat, tycker det mesta de gör är fult.Madeofpureeee sa:Varför inte bara köpa ett par ascoola Dragon? Har dom å dom e riktigt bra, har däremot aldrig åkt med dem än xD PS. Jag köpte dom i gallerian för 1200 o fick då me extralins o mössa !!! Sunspot heter affären
DRAGON = BRA skit
Hur kan du veta att de är så bra när du aldrig har åkt med dem? Bara undrar, fast du kanske syftar på att de är snygga att flasha med i liftkönMadeofpureeee sa:Varför inte bara köpa ett par ascoola Dragon? Har dom å dom e riktigt bra, har däremot aldrig åkt med dem än xD PS. Jag köpte dom i gallerian för 1200 o fick då me extralins o mössa !!! Sunspot heter affären
DRAGON = BRA skit
Jag köper nog Oakley isstället tror jag. Visst att de är dyra och att man betalar för märket men man vet vad man får i alla fall till skillnad mot vissa andra märken om man ska tro åsikterna här om dragon och vonzipper.Rastavibrationer sa:Hur kan du veta att de är så bra när du aldrig har åkt med dem? Bara undrar, fast du kanske syftar på att de är snygga att flasha med i liftkönMadeofpureeee sa:Varför inte bara köpa ett par ascoola Dragon? Har dom å dom e riktigt bra, har däremot aldrig åkt med dem än xD PS. Jag köpte dom i gallerian för 1200 o fick då me extralins o mössa !!! Sunspot heter affären
DRAGON = BRA skit![]()