Vr28 lins till crowbar

Vr28 lins till crowbar
Svårt att hitta nackdelar. har precis inhandlat ett par crowbar med två linser. Läskigt o byta i början men går mkt enkelt då man lärt sig. Grymt skön goggle!
 
Vr28 lins till crowbar
Florre sa:
Vadå definera för/nackdelar? Förmodligen vad som är bra med linsen samt vad som kanske är mindre bra.
beror väl på hur man ska använda den...? tycker att det säger sig självt.
det är en relativt mörk lins, ingen spegel som vr28 iridium. bra optik som alla oakleys linser, men inte någon av de dyrare eller mer avancerade. nackdelar? den är mörk och inte vidare kontrasthöjande så inget vidare i dåligt ljus. den är heller inte så snygg.

på oakleys hemsida står dessutom följande:

"VR28 Lens: Medium to bright light. Filters blue light to increase contrast and improve depth perception in a wide variety of conditions."

duger det?
 
Senast ändrad:
Vr28 lins till crowbar
Lee-nus sa:
Florre sa:
Vadå definera för/nackdelar? Förmodligen vad som är bra med linsen samt vad som kanske är mindre bra.
beror väl på hur man ska använda den...? tycker att det säger sig självt.
det är en relativt mörk lins, ingen spegel som vr28 iridium. bra optik som alla oakleys linser, men inte någon av de dyrare eller mer avancerade. nackdelar? den är mörk och inte vidare kontrasthöjande så inget vidare i dåligt ljus. den är heller inte så snygg.

på oakleys hemsida står dessutom följande:

"VR28 Lens: Medium to bright light. Filters blue light to increase contrast and improve depth perception in a wide variety of conditions."

duger det?
Absolut, var det så svårt?
 
Vr28 lins till crowbar
Florre sa:
Lee-nus sa:
Florre sa:
Vadå definera för/nackdelar? Förmodligen vad som är bra med linsen samt vad som kanske är mindre bra.
beror väl på hur man ska använda den...? tycker att det säger sig självt.
det är en relativt mörk lins, ingen spegel som vr28 iridium. bra optik som alla oakleys linser, men inte någon av de dyrare eller mer avancerade. nackdelar? den är mörk och inte vidare kontrasthöjande så inget vidare i dåligt ljus. den är heller inte så snygg.

på oakleys hemsida står dessutom följande:

"VR28 Lens: Medium to bright light. Filters blue light to increase contrast and improve depth perception in a wide variety of conditions."

duger det?
Absolut, var det så svårt?
inte alls, och det har jag inte heller påstått. vad jag menar är att det är relativt. ska man åka på kvällen är den kass, i stark sol bra. lite får man fatta själv. med andra ord, specificerar man lite så är det lättare att svara på frågorna.
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp