Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, kan inte ha varit så skojj, även om du verkar ha klarat dig undan fysiska skador (?), kan nog stoltheten ha blivit alvarligt skadadCell-Erik sa:Jag kanske varken gjort någon brutal eller uppseendeväckande vurpa, men dock en ganska rolig. Det var i början av april när smältvattnet ännu ej torkat och skogen var överfylld av lömska kärr med okänt djup. Jag felbedömde givetvis djupet på ett visst kärr varefter hjulet först fastnade i geggan för att därmed hjälpa cykeln att slänga mig handlöst ner med huvudet rakt ner i den sunkiga och framför allt illaluktande geggan. Självfallet garvade samtliga medcyklister hejdlöst medan jag försökte tvätta bort den vedervärdiga stanken i ett vattendrag =)
Hur c-railar man med mtb?Coke sa:bailade en ganska hög c-rail första dagen i backen och bröt armen på två ställen men jag fortsatte köra no poles i 3dagar till för jag kunde inte hålla i staven, sen böjade det svullna och en en del av sässongen va förstörd :/
HAHA ja eller så visar de att man sattsar lite å inte bara fegar hela tiden.somebody sa:Inte fan ska man skryta om att man vurpar. Vurpor är bara ett bevis på att man har dålig kontroll och ger sig på saker man inte klarar.
haha oj glömde att ja kört in i en merca me en gång å de va inte kul å billigt :Ssurfer_boy sa:HAHA ja eller så visar de att man sattsar lite å inte bara fegar hela tiden.somebody sa:Inte fan ska man skryta om att man vurpar. Vurpor är bara ett bevis på att man har dålig kontroll och ger sig på saker man inte klarar.
själv har ja lyckats bryta armen och benet detta året så får se vart de slutar.
haha den fetaste crashen var nog endå när ja skuttsade en kompis ner för en ass fet backe på min kärring hoj, så när ja skulle bromsa in längst ner i backen innan dom där 2 feta järn räckena som sitter framför en stor trappa så kom ja på att jag 2 dar innan hade lackat om cykeln och glömt att koppla in bromsen igen så vi gled la 10-15m på ren asfalt och sen dunkade in i ett jävla staket.
de kallar ja pain.
de behöver man inte, jag tänkte mer på cykeln och märkte inte förens jag kom ner att jag hade ont.victorsallander sa:du har vurpat rejält när du gråter ^^
ååå, neeej... hur mår balfan!? repor i lacken?... hoppas hon klarade sig!! ;]wuchi sa:de behöver man inte, jag tänkte mer på cykeln och märkte inte förens jag kom ner att jag hade ont.victorsallander sa:du har vurpat rejält när du gråter ^^