M_karlsson
Ny medlem
warp longboard
En longboard är ju ganska dyr så jag tänkte om man kunde börja med en billig och se om det är min grej eller inte.Fungerar warp då tro?
det finns ju typ inga begangnade till salu!!wuchi sa:pellee: haha man borrar inte hjul....
ett tips är ett köpa en bra bräda istället. en beggad får du till i stort sätt samma pris som en warp. du kommer ha garanterat roligare på den
man kan göra surfmoves typ hang ten osv. fast ja vet inte om kan klassas som trickmr_senap sa:¨måste bara fråga en ska som kanske e lite "of topic", kan man dra nått trick på longboad elr kan man bara gilda rund?
det är ju för helvete warp!!!pike93 sa:hejsan jag köpte en warp bräda för 4 dagars sen och den e faktiskt väldigt bra om man vill liksom komma igång med åkandet men om du redan e duktigt på att åka så ska du derrefetivt sasta på en sector9 eller nobrant! så jag lägger min röst ändå på warp brädor har bra flex men man kan kan inte svänga lika bra som men andra brädor!
ja precis warp d betyder fan nybörjare på engelska "warpie"baardh sa:det är ju för helvete warp!!!pike93 sa:hejsan jag köpte en warp bräda för 4 dagars sen och den e faktiskt väldigt bra om man vill liksom komma igång med åkandet men om du redan e duktigt på att åka så ska du derrefetivt sasta på en sector9 eller nobrant! så jag lägger min röst ändå på warp brädor har bra flex men man kan kan inte svänga lika bra som men andra brädor!
true, plus att det är, om inte världens, iaf sveriges töntigaste märke!jo_wel sa:ja precis warp d betyder fan nybörjare på engelska "warpie"baardh sa:det är ju för helvete warp!!!pike93 sa:hejsan jag köpte en warp bräda för 4 dagars sen och den e faktiskt väldigt bra om man vill liksom komma igång med åkandet men om du redan e duktigt på att åka så ska du derrefetivt sasta på en sector9 eller nobrant! så jag lägger min röst ändå på warp brädor har bra flex men man kan kan inte svänga lika bra som men andra brädor!
ja med tanke på att det är stadiums egna märke så är de ju inte så hett internationellt..baardh sa:true, plus att det är, om inte världens, iaf sveriges töntigaste märke!
haha, tkr det e förjävla roligt när folk typ "ååååh, köp inte warp för att det är warp och bara töntar kör warp." Warp hit å warp dit, vem fan bryr sej? visst visst, alla coola killar kanske inte kör på warp.baardh sa:true, plus att det är, om inte världens, iaf sveriges töntigaste märke!jo_wel sa:ja precis warp d betyder fan nybörjare på engelska "warpie"baardh sa:det är ju för helvete warp!!!