warp longboard

M_karlsson

Ny medlem
warp longboard
En longboard är ju ganska dyr så jag tänkte om man kunde börja med en billig och se om det är min grej eller inte.Fungerar warp då tro?

warp longboard
de gör de nog men du tröttnar på en warp efter 2 dar..
Bushringsen är typ gjorda av de som är över när dom borrar hjulen vilket gör truckarna inte så sköna.

warp longboard
pellee: haha man borrar inte hjul....

ett tips är ett köpa en bra bräda istället. en beggad får du till i stort sätt samma pris som en warp. du kommer ha garanterat roligare på den

warp longboard
det är din grej...tro mig....eller så tkr du att det är tråkigt men det kommer enbart bero på att du har en sunk-warp bräda..haha för de E roligt:P satsa på en kahalani istället som du kan ha maxat roligt med länge

warp longboard
Snälla du! Vad du än gör, köp inte en warp longboard! Hela glädjen av longboard bara dör ut med hjälp av dem! Lägg ner en 1000 till så blir du nöjd!

warp longboard
Köp en riktig, sen säljer du den om det inte är din grejj, vilket det kommer vara.

warp longboard
köp inte warp
de rullar lika bra som en vanlig sk8bräda.
köp en vettig longboard från början.
min polare köpte en warpbräda som första bräda medan ja köpte en sofo bräda me rediga truckar o hjul, han bytte bräda efter nåra veckor då warpbrädan inte va nå kul.

så köp nåt rikit iställe för nå skit

warp longboard
köp inte....
det värsta med dom är truckarna. de svaänger inte. tror du att du ska åka ett tag tycker jag du ska köpa en bättre bräda. du kommer känna otrolig skillnad i längden.

warp longboard
Enligt min mening är en billig bräda inte särskilt kul att börja med.. o då försvinner grejen med "kan ju köpa en billig o testa om de e kul".. för de e ju inte kul då..
Satsa på en i typ 1500kr klassen eller testa bara nån kompis om du vill testa..

warp longboard
mr_senap sa:
¨måste bara fråga en ska som kanske e lite "of topic", kan man dra nått trick på longboad elr kan man bara gilda rund?
man kan göra surfmoves typ hang ten osv. fast ja vet inte om kan klassas som trick
sen kan man göra lite old school grejer oxå, typ att man åker o hoppar över något medan brädan fortfarande rullar o sedan landa på den.

warp longboard
jag säger nog som alla andra köp inte en warp... lägg pengar på en bra bräda och sälj den om du inte giller att åka...

warp longboard
hejsan jag köpte en warp bräda för 4 dagars sen och den e faktiskt väldigt bra om man vill liksom komma igång med åkandet men om du redan e duktigt på att åka så ska du derrefetivt sasta på en sector9 eller nobrant! så jag lägger min röst ändå på warp brädor har bra flex men man kan kan inte svänga lika bra som men andra brädor!

warp longboard
pike93 sa:
hejsan jag köpte en warp bräda för 4 dagars sen och den e faktiskt väldigt bra om man vill liksom komma igång med åkandet men om du redan e duktigt på att åka så ska du derrefetivt sasta på en sector9 eller nobrant! så jag lägger min röst ändå på warp brädor har bra flex men man kan kan inte svänga lika bra som men andra brädor!
det är ju för helvete warp!!!

warp longboard
baardh sa:
pike93 sa:
ja precis warp d betyder fan nybörjare på engelska "warpie"

warp longboard
jo_wel sa:
baardh sa:
pike93 sa:
true, plus att det är, om inte världens, iaf sveriges töntigaste märke!

warp longboard
nope min vill jag har kvar :P
Nä men köp en Slipstream de är billigare än en sector nine men de är minst lika sköna å håller bra(min iaf) XD

warp longboard
jag köpte faktiskt min första bräda på en leksaksaffär, Toys´r´us har jag för mig, och den var INTE bra men, men jag köpte den av samma skäl som du funderar på en warp, testa om longboard är min grej. och även fast det var en RIKTIG skitbräda så fastnade jag, traggla runt på den i en månad innan jag köpte min första riktiga bräda.. bättre att göra så och kolla om man gillar det än att köpa en dyr och inte gilla det..

nu har jag åkt longboard ett par år och har två brädor..

warp longboard
baardh sa:
ja med tanke på att det är stadiums egna märke så är de ju inte så hett internationellt..
skulle aldrig gått o köpt en warp longboard i vilket fall, även om man bara ska "testa om de e kul" lite..

warp longboard
Låna en polares och testa ett tag. Jag tycker att det är asvärt att köra, så jag funderar på att införskaffa mig en longboard själv :D

warp longboard
Du får aldrig köpa longboard av warp. Sämst kvalité. Det blir bara ett dyrt köp i längden när du vill skaffa dig en bättre.

warp longboard
Jag har en riktigt bra longboard (Slipstream) som jag köpte för 2300 kr i somras, du får den för 1900 för jag har inte åkt så mycket. om du är sugen.

warp longboard
baardh sa:
jo_wel sa:
baardh sa:
haha, tkr det e förjävla roligt när folk typ "ååååh, köp inte warp för att det är warp och bara töntar kör warp." Warp hit å warp dit, vem fan bryr sej? visst visst, alla coola killar kanske inte kör på warp.

fast det ä klart.. de kanske inte har de bästa grejjerna för longboard eller alla andra prylar de säljer men många säger nej till warp för att det står warp på brädorna. Tror inte noobisarna känner skillnad.

själv kör jag på en sector 9 som jag är nöjd med. Men köp en warp som första. Du har ju inget att jämnföra med + att du e nybörjare..

Senast ändrad:
warp longboard
Låter som ett gäng killar som bara bryr sig om vad det står på brädan. Jag vet vad en bra bräda (Longboard, snowboard, skidor etc.) gör för kännslan men är du nybörjare så spelar det ingen roll! Köp en warp och ha det roligt. Nöjet ligger inte i vad som står på brädan. Nöjet är vad DU gör det till! Har kört bräda sen 1992 och arbetat i branchen i ca 5 år. Jag vet vad jag pratar om!

warp longboard
Nej inte warp... jag och min kompis bestämde oss för att börja åka longboard förra sommaren, han köpte en warp, den för 700 elr 800, och jag köpte en riktigt på Kahalani.se för 2400 och det var en sån sjuk skillnad, ja det var sjukt, man behövde ju ta i gärnet för att rulla 2m medans man på min kunde sparka till normalt och rulla 100m, du behöver kanske inte lägga ut 3500kr men du ska nog inte köpa en warp.

Tillbaka
Topp