warp suger

warp suger
Hahahaha vilka jävla videos asså, för å bara ta några exempel så kallar dom en fs bs för backside, 360 kallar dom för frontSLIDE, på backside air:en så missar han graben ;D

warp suger
Jag tycker det är bra att det finns några som säljer billiga nybörjargrejjer som alla har råd med. Iom att kundgruppen är nybörjare så är det väldigt lämpligt att visa enkla trix i slowmotion som man kan studera och försöka ta efter, lite som en instruktionsfilm. Mycket bättre än att hyra in ett proffs för 500.000 kr som kan visa det mest avancerade trixs som någonsin fastnat på film. Däremot skulle dom kunnat ta in någon åkare som åtminstone sätter graben när det ska visas hur man grabar, men jobbet gick väl till produktchefens brorson för enkelhetens skull.

warp suger
Hehe ja lite väl låg nivå kanske, frågan om inte teamåkare som har lite högre nivå på åkningen gör bättre reklam för märket. Men inte vet jag =D

warp suger
de e kul att klaga va ?

vi e ju svenskar..

målgruppen för warp e ju runt 8-14 år å då e de flsta inte så himla ultra proffsiga skulle jag tro (finns givetvis undantag, men dessa undantag kör inte med warp grejjer)

.hmmmm

all snowboard och sånt e kul att titta på... tänk på att vi alla var nybörjare en ggn i livet.

/Kalle

warp suger
Jag tycker också att det är bra att det finns nybörjarmärken som säljer ut saker till låga priser (även om jag personligen föredrar att HYRA saker jag inte testat förut innan jag bestämmer om det är såpass kul att jag vill lägg pengar på det) men bara för att dom tillverkar nybörjar grejer betyder inte det att dom behöver lägga ut felaktiga videos på nätet, hur lätt är det att lära sig av filmerna när vissa av tricken och namnen inte stämmer. Tänk dig den stackars 10-åringen som har bestämmt sig för att försöka sig på en backside air och kollar på deras instruktionsvideo och som sedan går till backen för att nöta misslyckade, fladdriga tailgrabs dvs. Warps version av bs air.

Dessutom så tycker jag Warp borde skaffa sig kompetenta instruktörer.

warp suger
alla klagar på alla...Man märker ju genomgående att folk bara är avundsjuka på att 12 åriga grabben fick vara med på Warps hemsida.

warp suger
ååååååååååå! vååga inte klaga på sparcykel killen! han e ju tokskön! han har ju vart trial proffs i typ 10 år och skateboards proffs o grejer...stört skön man det där! kickboard är ju klart underskattat

warp suger
Nu kom ni allt åt en öm tå...
Vem fan bryr sig om det är en dålig j-a "reklam" film och märket är "töntigt"
Har man inte råd med dyrare märken, ska man då skita i allt sitta hemma istället för att slippa vara töntig?
Ytligt.
Släpp ut mig!!!

warp suger
hahahh ja dom va ju inga proffs precis.typ som jag o ja åker inte snowboard utan skidor.kan hända ibland att ja tar ett åk så och då men ja åker aldrig en hel dag

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp