Whistler, 1 plats.

KarolinP

Ny medlem
Whistler, 1 plats.
Hej. Jag och mina två tjejkompisar ska till Whistler i början på januari och stannar hela april.
Vi har ett fint boende i Creekside, "Gondola Village", nära till restauranger, internetcafe mm.
Vi betalar i jan,feb,mars 2200 CAD i mån och i april 1200 CAD.

Eftersom den fjärde tjejen inte kan åka med söker vi nu en person, helst tjej, att dela med oss. Bra om personen ifråga kan stanna hela 4 månaderna. Vi kan gå med på kortare tid oxå, men då får man betala mer eftersom det ska gå ihop för oss som vi planerat.

Vill endast ha svar från seriösa personer som vet med sig att de har pengar att åka.

Vi hörs!

Whistler, 1 plats.
tjena.

jag är oxå på trots att jag inte är tjej, jag kan fixa maten om det skulle va så, ha ha, skämt åsido. ni har väl inga fördomar mot killar.. verkar ju nästan så..
men om de är ok med en kille maila på patrikaxelsson@hotmail.com

Whistler, 1 plats.
tja tja!
Jag ska också åka till whistler, men har troligen bostad tom med mars. Men skulle någon bara vilja haka på till mars så bor jag gärna där den sista månaden. Jag är 21 år och tjej. Det vore sjysst om du kunde spara min mailadress 19879@student.hhs.se. /Cecilia

Whistler, 1 plats.
Tjena
har också tänkt att åka till W. har inte planerat något än så om jag får åka med er fast att jag är kille hade det varit hur bra som helst. min mail är krille1013@hotmail.com
0708-796647
mvh krille (24)

Tillbaka
Topp