Whistler 2011, behöver lite tips.
Jag och min fru tänkte ta oss över till Whistler nästa vår, blir ungefär 12 dagars åkning. Vi siktar på slutet av mars och skulle gärna vilja ha lite info om hur vädret är då, ska man boka boende via whistlerblackcomb.com eller finns det andra bra alternativ, var i Whistler ska man bo mm.