Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
ja e skapligt sugen! ja SKA dit. har dock inte fixat något boende. men kan du fixa så delar ja gärna. tänkte åka i mitten av januari å stanna till april/maj. ser att du har kitesurfing som intresse, ja kitesurfar oxå. funderar på att köpa en foil å leka lite med i whistler. gör ja inte d tar ja nog med min ss 11. brukar du kita på snö?
har snackat med min vän i Whistler o han sa att det troligen får bli hostels att bo på..kostar ca 32 CA för ett fyra bäddsrum..
ja, jag kitar lite grann oxå, har precis börjat faktiskt, har dock inte provat kita på snö än men det kan ju vara coolt att testa
Tja, jag och 2 till skall dit, vi har ett boende på gång nu där det MÖJLIGTVIS kommer finnas 2 platser kvar. Vi är 2 st på 20 bast som ni kommer ha ball med. Keep in touch så säger jag till om det kommer finnas plats...
Nu e biljetten köpt! 3 januari bär det av, shit vad gött! har lyckats övertala två kompisar att komma med...men du tror inte det kan finnas plats för tre?
tja, skall kolla, du kan väll maila mig närmaste dagarna. Jag skrev till landlorden förut så jag lär väll få svar snart. Då kommer jag veta mer... Peace