Whistler-liftkort? ( sesongkort til salgs?)

hgulliksrud

Ny medlem
Whistler-liftkort? ( sesongkort til salgs?)
Hei!

3 Nordmenn som har tilbrakt sesongen i Revelstoke, tenkte vi skulle tilbringe den siste uka i Canada i Whistler. Ankomst Whistler tirsdag 31 mars, noen som avslutter sesongen rundt disse tider og er villig til å selge sesongkortene sine?

Håkon
 
Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp