hgulliksrud
Ny medlem
Whistler-liftkort? ( sesongkort til salgs?)
Hei!
3 Nordmenn som har tilbrakt sesongen i Revelstoke, tenkte vi skulle tilbringe den siste uka i Canada i Whistler. Ankomst Whistler tirsdag 31 mars, noen som avslutter sesongen rundt disse tider og er villig til å selge sesongkortene sine?
Håkon
3 Nordmenn som har tilbrakt sesongen i Revelstoke, tenkte vi skulle tilbringe den siste uka i Canada i Whistler. Ankomst Whistler tirsdag 31 mars, noen som avslutter sesongen rundt disse tider og er villig til å selge sesongkortene sine?
Håkon
Senast ändrad: