heed
Ny medlem
Whistler på spring break - var ska man bo?
Tjena, vi är ca.8 pers som pluggar i USA som tänkt åka till whistler på springbreak (slutet av mars, början på april). Tänkte om någon vet och kan tipsa var man ska bo om man inte vill vara allt för långt från krogen, vi kollar lite på att hyra en stuga och har hittat en bra i arrowhead point, men verkar lite långt från centrum. Vet ni några bra lägenheter, stugor eller hotell för ett bra pris så uppskattas det. tack!