Whistler resa mars-04

Limaget

Ny medlem
Whistler resa mars-04
Vi är två killar som ska åka till Whistler v.12 och v.13 (-04) med Langley. Någon som är sugen att dela 4 person studio?? Resan blir upp till 3 Tkr billigare...
 
Whistler resa mars-04
Tjena Limaget, vi tänkte också åka med Langley men vecka 7-8, har också lagt in ett inlägg om precis samma sak (se rubrik Whistler).
Vi kan kanke tänka oss att dra vecka 12-13, lämna gärna ditt telefonnummer så kan jag slå dig en signal.

/Fredrik
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp