Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi är två killar som ska åka till Whistler v.12 och v.13 (-04) med Langley. Någon som är sugen att dela 4 person studio?? Resan blir upp till 3 Tkr billigare...
Tjena Limaget, vi tänkte också åka med Langley men vecka 7-8, har också lagt in ett inlägg om precis samma sak (se rubrik Whistler).
Vi kan kanke tänka oss att dra vecka 12-13, lämna gärna ditt telefonnummer så kan jag slå dig en signal.