Lolise Ny medlem 2007-04-24 Whistler Sommar-07 #1 Drar till Whistler över sommaren! Vore ju fortfarande kul med lite hederligt midsommarfirande... Någon? :D
Drar till Whistler över sommaren! Vore ju fortfarande kul med lite hederligt midsommarfirande... Någon? :D
crazyKRUSE Medlem 2007-05-02 Whistler Sommar-07 #2 Tycker jag låter som en kalas idé! Det blev ju inget valborg så det låter fint med midsommar!