FREDRIK-75
Ny medlem
Whistler
Tjena, vi är två grabbar som tänkte åka till Whistler med Langley Travel(billigaste hotellet) två veckor(7 och 8).
Eftersom det blir ca:3000:- billigare om man är 4 pers när man bokar så tänkte jag kolla om det finns något intresse.
/Fredrik
Eftersom det blir ca:3000:- billigare om man är 4 pers när man bokar så tänkte jag kolla om det finns något intresse.
/Fredrik