Whistler

FREDRIK-75

Ny medlem
Whistler
Tjena, vi är två grabbar som tänkte åka till Whistler med Langley Travel(billigaste hotellet) två veckor(7 och 8).
Eftersom det blir ca:3000:- billigare om man är 4 pers när man bokar så tänkte jag kolla om det finns något intresse.
/Fredrik
 
Whistler
Kan inte följa med, men ett råd om ni vill spara pengar, fimpa Langley travel!!! köp flygbiljett till vancouver och boka in er pa shoestring lodge som ligger hyfsat centralt och ar billigt... Ni far garanterat mycket roligare an med Langley..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp