Whistler

Whistler
Tja! Jag är också inne på att dra till whistler i januari men hört att det ska vara både dyrt och svårt att få tag på något boende.. Låter mkt vettigt att dela på bördan, hur länge har du tänkt stanna i whistler? jag hade nämligen fundering på att ev köra över några fler orter under en 10-12v period men whistler går först det andra är eventuell spaning, kanske inte värt det.. har ej besökt kanada tidigare men hoppas på en fet vinter.
 
Whistler
Jag och brorsan ska dra!
delar gärna boende....hittat ett ställe i whistler...billigare ifall man bor fler....du kanske känner till det, shoestring lodge.
vi ska också in och kolla i lokaltidningen....men ju fler man är desto roligare och billigare blir det
 
Whistler
Hej! Jag har en del i en lgh som jag vill bli av med.
Ligger i whistler, creekside. från 1 jan till sista april.
Ring mig.

mobil: 070-2542755

Kalle Grewin
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp