Tja! Jag är också inne på att dra till whistler i januari men hört att det ska vara både dyrt och svårt att få tag på något boende.. Låter mkt vettigt att dela på bördan, hur länge har du tänkt stanna i whistler? jag hade nämligen fundering på att ev köra över några fler orter under en 10-12v period men whistler går först det andra är eventuell spaning, kanske inte värt det.. har ej besökt kanada tidigare men hoppas på en fet vinter.