Whistler

JLagergreen

Ny medlem
Whistler
Hej.

Jag och en kompis är intreserade av boende i Whistler f.o.m 27 feb. till 26 mars. 2005. Vi vill ha nånstans så att man kan laga mat själva. alla tips är välkomna. Vi vill skulle gärna ha ett eget boende så om ni vet nåt. annars är vi som sagt intresserade av alla tips!!!

Joakim
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp