Whistler

suekito

Ny medlem
Whistler
Tjenare alla glada!!
Jag tänkte åka till whistler i mitten av januari!!
Tänkte höra om det är någon som kan hyra utt ett rum eller något liknande...
vet inte hur länge jag ska vara där, beror lite på om jag får jobb osv
Ha det gött
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp